![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi Ik probeer te stoppen met mijn kinderen toegang krijgen tot een bepaalde site op hun pc, dus ik heb tot internet opties op IE7 en vervolgens naar het tabblad Beveiliging, voegde de naam van de locatie aan de 'blocked' lijst van sites in de beperkte ruimte, gesloten IE7 vervolgens heropend en ...... helaas ...... kunt u nog wel toegang tot de site! Heb ik iets gemist of is er een andere manier van doen? bedankt Decaan ps site is: www.bebo.com |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben niet op IE DFR zoals ik liever Firefox, maar je kan eens kijken naar wat Microsoft te zeggen hebben over dit.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Problemen blokkeert de toegang tot bepaald materiaal op Ie8 zonder All Access | simon1990 | Web Browsers & FTP Clients | 2 | De 10 april 2009 01:14 |
| Blokkeren van websites op vista | dandavfrbfry | Windows besturingssystemen | 1 | 25 Jan 2009 16:34 |
| Google Webmaster Central - Site Keuring (Freewebs site) | jsh4 | Web Design, Hosting & SEO | 8 | 24 Jan 2009 00:30 |
| Blokkeren wifi verbinding | pest79456 | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 17 aug 2008 03:08 |
| Mijn grafische kaart wordt geblokkeerd door mijn PCI slots Wat moet ik doen? | Compasky | Grafische Kaarten & Monitors | 6 | 9 Feb 2008 12:10 |
| Thread Tools | |
| |