![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg prøver å stoppe mine barn tilgang til et bestemt område på sin PC, så jeg har gått til Alternativer for Internett på IE7, så til kategorien Sikkerhet, legges navnet på området til "Blokkert"-listen over nettsteder på avgrenset område, lukket IE7 og gjenåpnet og ...... Alas ...... kan du fortsatt logge inn! Har jeg gått glipp av noe eller er det en annen måte å gjøre det? takk Dean ps nettsted: www.bebo.com |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg kommer ikke opp på IE DFR som jeg foretrekker Firefox, men du kan ta en titt på hva Microsoft har å si om dette.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Problemer blokkerer tilgang til et bestemt materiale på Ie8 uten å skade All Access | simon1990 | Nettlesere & FTP Clients | 2 | 10 april 2009 01:14 |
| Blokkerer nettsider på vista | dandavfrbfry | Windows-operativsystemer | 1 | 25 januar 2009 16:34 |
| Google Webmaster Central - Områdebekreftelse (Freewebs site) | jsh4 | Web Design, hosting & SEO | 8 | 24 januar 2009 00:30 |
| Blokkere wifi-tilkobling | pest79456 | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 17 august 2008 03:08 |
| Min Grafikkort blokkerer min PCI slots Hva gjør jeg? | Compasky | Kabinetter & Skjermer | 6 | 9 februar 2008 12:10 |
| Thread Tools | |
| |