mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Webbläsare & FTP Klienter

Register

Blockera åtkomst till en webbplats på IE7

Reply

Thread Tools
Old 22 maj 2007, 12:37
Givargruppen

Default Blockera åtkomst till en webbplats på IE7

Hej

Jag försöker att sluta mina barn till en viss webbplats på sin dator så jag har gått till Internet-alternativ på IE7, sedan på fliken Säkerhet lagt namnet på webbplatsen för att den "blockerade" lista över områden i begränsat område, stängt IE7 sedan återupptas och ...... tyvärr ...... du fortfarande tillgång till webbplatsen! Har jag missat något eller finns det andra sätt att göra det?

tack

Dean

ps webbplats: www.bebo.com
Old 22 maj 2007, 12:54
Banned Group

Default Blockera åtkomst till en webbplats på IE7

Jag är inte på IE DFR som jag föredrar Firefox, men du kan ta en titt på vad Microsoft har att säga om detta.

Mitt System: #

Processor (s):
Intel P4
Moderkort:
ECS 915pla2
RAM Minne:
1GB
Grafikkort (s):
ATI Radeon x1050
Ljudkort:
diamant Xtreme 7.1
Hårddisk (s):
160GB
Optisk enhet (er):
DVD-ROM Combo-enhet DVD + /-RW
Mål / PSU:
antech/x-power585
Kylning:
luft
Nätverk / Internet:
trådlös
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Problem blockerar åtkomsten till visst material på Ie8 utan att skada All Access simon1990 Webbläsare & FTP Klienter 2 10 april 2009 01:14
Blockera hemsidor på vista dandavfrbfry Windows-operativsystem 1 25 januari 2009 16:34
Google Webmaster Central - Webbplatsverifiering (Freewebs site) jsh4 Web Design, Hosting & SEO 8 24 januari 2009 00:30
Blockera WiFi-anslutning pest79456 Nätverk, Modem & VoIP 1 17 august 2008 03:08
Mitt grafikkort blockerar min PCI-platser Vad ska jag göra? Compasky Grafikkort & Skärmar 6 9 februari 2008 12:10
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.