![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jag försöker att sluta mina barn till en viss webbplats på sin dator så jag har gått till Internet-alternativ på IE7, sedan på fliken Säkerhet lagt namnet på webbplatsen för att den "blockerade" lista över områden i begränsat område, stängt IE7 sedan återupptas och ...... tyvärr ...... du fortfarande tillgång till webbplatsen! Har jag missat något eller finns det andra sätt att göra det? tack Dean ps webbplats: www.bebo.com |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag är inte på IE DFR som jag föredrar Firefox, men du kan ta en titt på vad Microsoft har att säga om detta.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Problem blockerar åtkomsten till visst material på Ie8 utan att skada All Access | simon1990 | Webbläsare & FTP Klienter | 2 | 10 april 2009 01:14 |
| Blockera hemsidor på vista | dandavfrbfry | Windows-operativsystem | 1 | 25 januari 2009 16:34 |
| Google Webmaster Central - Webbplatsverifiering (Freewebs site) | jsh4 | Web Design, Hosting & SEO | 8 | 24 januari 2009 00:30 |
| Blockera WiFi-anslutning | pest79456 | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 17 august 2008 03:08 |
| Mitt grafikkort blockerar min PCI-platser Vad ska jag göra? | Compasky | Grafikkort & Skärmar | 6 | 9 februari 2008 12:10 |
| Thread Tools | |
| |