mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Webbrowsere & FTP Klienter

Register

Box poping op med xp .. Hjælp!?

Reply

Thread Tools
Old 5 februar 2008, 08:56
Medlem Gruppen

Default Box poping op med xp .. Hjælp!?

Hey gutter,

Jeg har for nylig haft et bundkort udskiftes i min laptop. siden da, når jeg går til websider, jeg bliver ved med at få pop up bokse spørge, hvis jeg ønsker at fortsætte Jeg tror cuz websteder er usikkert eller noget, og jeg bliver ved med at få et aktivt x en til. Hvordan kan jeg stoppe disse fra poping op. de gjorde ikke gøre det, indtil de nye bundkort blev installeret.
Old 5 februar 2008, 09:21
Donor-Gruppen

hvilken browser bruger du

Mit system: hAvAAck Byg 3

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750@2.67GHz
Bundkort:
Asus P.5N-E
RAM Hukommelse:
GSkill 4 GB DDR2
Grafikkort (r):
EVGA Nvidia e-GeForce 8600GT
Lydkort:
ombord
Harddisk (e):
Samsung 500GB @ 7200rpm
Optisk drev (r):
Død
Sag / PSU:
Generic sag, Generic PSU
Køling:
Zalman 92mm
Network / Internet:
ombord
Monitor (s):
Dell 2408WFP Ultrasharp 2048 24 "
Operating System (s):
MS Vista ULT, Ubuntu 7.10 64-Bit
Old 5 februar 2008, 09:35
Medlem Gruppen

Internet Explorer. Jeg har firefox til. men det sker på IE, og det aldrig har gjort før nye bundkort.
Old 5 februar 2008, 11:19
Donor-Gruppen

betyder det også ske i firefox? Hvis du får popups om en bestemt plug-in på begge, så er du nødt til at opdatere plugin. Ellers er det i dine muligheder for IE
Tools -> Internet Options -> Privacy
Check for at se, hvad indstillingen er det på
også på fanen Sikkerhed -> Brugerdefineret niveau, se, hvad det aktive-x kontrol er, om nogen er på "hurtig" og derefter .. det er derfor, det bliver du bedt om.
Reply

Register

Bogmærker
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.