mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Webbläsare & FTP Klienter

Register

Box skicka med xp .. Hjälp!?

Reply

Thread Tools
Old 5 februari 2008, 08:56
Ledamot Gruppen

Hej killar,

Nyligen hade jag ett moderkort ersättas i min laptop. sedan när jag går till webbsidor Jag får pop-up rutor som frågar om jag vill fortsätta Jag tror cuz webbplatser är osäkra eller nåt och jag fortsätter att få en aktiv x en till. Hur kan jag hindra dessa från skicka upp. de gjorde inte det till det nya moderkortet installerades.
Old 5 februari 2008, 09:21
Givargruppen

vilken webbläsare använder du

Mitt System: hAvAAck Bygg 3

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750@2.67GHz
Moderkort:
Asus P5N-E
RAM Minne:
GSkill 4GB DDR2
Grafikkort (s):
EVGA Nvidia e-GeForce 8600GT
Ljudkort:
ombord
Hårddisk (s):
Samsung 500GB @ 7200rpm
Optisk enhet (er):
Död
Mål / PSU:
Generiskt mål, Generic PSU
Kylning:
Zalman 92mm
Nätverk / Internet:
ombord
Monitor (s):
Dell 2408WFP UltraSharp 2048 24 "
Operating System (s):
MS Vista Ult, Ubuntu 7.10 64-bitars
Old 5 februari 2008, 09:35
Ledamot Gruppen

Internet Explorer. Jag har firefox till. men det som händer på det vill säga och det har aldrig gjort innan nya moderkort.
Old 5 februari 2008, 11:19
Givargruppen

är det också hända i firefox? Om du får popup-fönster om en särskild plug-in på båda, så du behöver uppdatera insticksprogrammet. Annars är det i dina alternativ för IE
Verktyg -> Internetalternativ -> Sekretess
Kontrollera att se vad inställningen det är på
också fliken Säkerhet -> Anpassad nivå, se vad Active-X kontroller, om någon är för "snabb" och sedan .. Därför uppmanas du.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.