![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki im uusi foorumi ive ollut ongelmia minun selain / netto-ja i-kirjain kaivata hätäapuhelpdeskinä ... pohjimmiltaan im käyttäen talktalk laajakaistan minun laajakaistan muodostaa yhteyden net suuri mutta im Internetin samankaltaisten minuutin tai 2 viestiä minun selaimessa tulee sanonta palvelin ei löydy jokaisesta sivustosta i yrittää mennä ja i cant mene päälle mitään minun selaimessa vaikka im kytketty verkkoon ... i käyttää speedtouch 330 modeemi ... Minulla ei ole aavistustakaan miksi selaimen vain yhtäkkiä lopettaa toimintansa ideoita miksi? ... kun i katkaista internet ja liitä se toimii jälleen kuin 1 tai 2 min sitten sama asia tapahtuu palvelin ei löydy viesti tulossa minun selaimessa tämä tapahtuu sekä minun IE ja Firefox apua asap olisi hienoa kiitos paljon. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mikä käyttöjärjestelmä?
Avaa komentorivi-ikkunaan. Se saattaa olla Käynnistä / Suorita / cmd kirjoita ipconfig / all tyyppi kaiku, joka oli ennen päästä Internetiin sitten saada kiinni Internetissä kirjoita ipconfig / all tyyppi kaiku, joka oli sen jälkeen, kun päästä Internetiin kirjoita ping 137.222.10.36 selata kunnes ongelmat alkavat type echo Internet romahti kirjoita ipconfig / all kirjoita ping 137.222.10.36 kopioida sisältöä ikkunan (sinun on ehkä oikeassa napsauttamalla otsikkoriviltä selvittää kuinka valita kaikki teksti ja kopioi se) osaksi vastauksen täältä. My System: Tim
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| TBH tämä kuulostaa kuten haittaohjelmia. Head tänne .. http://www.computer-juice.com/forums...476/ # post28109 Onko kaikki vaiheet, että ensimmäinen viesti ja sitten lähettää kirjautua turvallisuusneuvoston foorumeilla tässä: http://www.computer-juice.com/forums/f49/
|
| |||
| |||
| Hyvä puhelu. Olen miettinyt, onko IP lease näytti OK ja DNS-merkinnät olivat vakaat, ja onko ping ajat olivat skyrocketing tai linkki oli pelkkää kuollut. Kun olet nähnyt sata haittaohjelmien tartuntoja olet hyvä syy mennä varten kaulavaltimoa. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Oli muutama viikko sitten. Kuormien satunnaisia ongelmia .... 404: n, Internet-leikkaus pois. Yrittäneet kaikkea tuloksetta ... Lopuksi analysoidaan joitakin lokit ja tietokone oli paljon infektiot aiheuttaa ongelmia. Jos lokit tulee puhdas sitten olen sitä mieltä, että on aika aloittaa tarkkailun IP-ja DNS jne.
__________________ serverguy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minulla oli tämä, ja se oli dns, i muuttunut sen kallistuksen muista, kuka ja i nyt koskaan löyhä yhteys
| |||
| |||
| Kuka sinä vaihda se ...? Ellet vastaanottavan oma DNS-palvelimen sitten olisi uskonut, että ainoa vaihtoehto on sinun ISP ja joka tulee vakiona anyway ....
|
| |||
| |||
| tbh Minulla ei ole aavistustakaan veljeni muuttanut sitä |
|
| |||
| |||
| OK En vain nähdä, kuinka tämä voisi auttaa Internetissä takaisin, jos DNS-palvelin ei toiminut kaikki kytketty ISP: n DNS-palvelimen olisi dodgey internetyhteys
|
| |||
| |||
| Olen nähnyt IP lease vaihdot eivät asettaa DNS-merkinnät pysyvästi ja lisäämällä osoitteet käsin voi tarjota ainakin väliaikaisen korjauksen. Se sopii aikana kaksi minuuttia ja kuolevat kuva mutta sitten niin paljon vaihtoehtoja, joista yksi on istunnon, kunnes kulmakarvoja vuonna Haittaohjelmista ja ottaa koko kaistanleveys liuotetaan osaksi raivokas kutsumaton toimintaa. |