![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle im nye forumet Ive vært problemer med nettleseren min / net og jeg trenger haster hjelpe ... utgangspunktet im bruker talktalk bredbånd mitt bredbånd kobles til netto stor men som im surfing på nettet for eksempel et minutt eller 2 en melding på nettleseren kommer opp sier server ikke funnet for hvert nettsted jeg prøver å gå til, og jeg skrånende gå inn på noe i nettleseren min, selv om im koblet til nettet ... jeg bruker en speedtouch 330 modem ... Jeg aner ikke hvorfor nettleseren min bare plutselig slutter å fungere ideer hvorfor? ... når jeg kobler fra Internett og koble det fungerer igjen for eksempel 1 eller 2 minutter så det samme skjer med serveren ikke funnet meldingen kommer opp på min nettleser dette skjer på begge mine IE og Firefox hjelp ASAP ville være fint Thanks a lot. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva er ditt operativsystem?
Åpne en kommandolinje vinduet. Som kan være Start / kjør / cmd skriv ipconfig / all type ekko som var før den ble til internett deretter komme inn på Internett skriv ipconfig / all type ekko som ble etter får til internett Skriv inn ping 137.222.10.36 Deretter blar du til problemer start type ekkoforespørsel Internett kollapset skriv ipconfig / all Skriv inn ping 137.222.10.36 kopiere innholdet av vinduet (du må kanskje høyreklikk tittelfeltet for å finne ut hvordan du velger all teksten og kopiere den) i et svar her. Min System: Tim
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| TBH dette høres ut som malware. Head over her .. http://www.computer-juice.com/forums...476/ # post28109 Har alle trinnene i det første innlegget, og deretter legge inn en logg i Sikkerhetsrådet fora her: http://www.computer-juice.com/forums/f49/
|
| |||
| |||
| God samtale. Jeg lurte på om IP lease så OK og DNS oppføringene var stabilt, og om ping ganger ble skyrocketing eller koblingen var bare ren døde. Når du har sett hundre malware infestations du har god grunn til å gå for jugular. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Hadde et par uker siden. Masse tilfeldige problemer .... 404's, internet kutte ut. Prøvd alt til ingen nytte ... Endelig analysert noen logger og datamaskinen hadde masse infeksjoner forårsaket problemene. Hvis loggene komme opp rent så jeg tror det er på tide å begynne å sjekke IP-adresser og DNS etc.
__________________ serverguy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg hadde dette, og det var dns, jeg endret det til cant huske hvem jeg nå aldri miste tilkoblingen
| |||
| |||
| Hvem hadde du endre det til ...? Med mindre du er vert for ditt eget DNS-serveren da jeg ville trodd det eneste alternativet er din ISP og som kommer som standard likevel ....
|
| |||
| |||
| tbh jeg har ingen anelse min bror endret det |
|
| |||
| |||
| OK Jeg ser ikke hvordan dette ville hjelpe får internet tilbake hvis DNS-serveren var ikke alle som er koblet til Internett-leverandørens DNS-serveren ville ha en dodgey internettforbindelse
|
| |||
| |||
| Jeg har sett IP lease _exchanges ikke angi DNS-oppføringene permanent og legge adressene med hånd kan skaffe minst en midlertidig fiks. Det passer med det kjøres to minutter og dø bilde, men da, det gjør mange alternativer, ett av dem er å sitte opp til øyenbrynene i malware og ha hele båndbredden oppløses i frenetic uninvited aktivitet. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| IE og Firefox Browser Problemer | azul08 | Nettlesere & FTP Clients | 0 | 7 august 2009 04:05 |
| PS2 nettleseren problem | pennk01 | PC & Console Gaming | 0 | 5 juni 2009 14:35 |
| Firefox har krasjet - Nå Nei nettleserregistrering Works | Woody11 | Nettlesere & FTP Clients | 1 | 12 april 2009 06:17 |
| Internett / Browser problem | phildux | Nettlesere & FTP Clients | 1 | 28 april 2008 03:01 |
| Rare nettleser problem | Hybr! D | Nettlesere & FTP Clients | 4 | 20 april 2007 02:29 |
| Thread Tools | |
| |