![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg er blevet spurgt af en ven til at finde ud af, hvad der skaber ham at have en browser problem med hans WiFi forbindelsen. Han kan hente e-mails & opdatere alle hans beskyttelse software ikke noget problem, men når han starter enten Internet Explorer 7 eller Mozilla Firefox, han ikke kan få en hjemmeside op? ![]() Han er med: Packard Bell (Easynote) Laptop Kører Windows XP Belkin Router (ADSL2 Modem med Wireless G-router) Også kører Norton Internet Security 200 Også hans andre familiemedlemmer har ingen problemer med deres Laptop Tilslutninger til den samme router. Undskyld, jeg har ikke set systemet i aktion, så info er jeg ved begrænset ... Jeg troede, det måske en Firewall problem?? Alle idéer vil blive Slethvar som jeg ser ham i denne weekend. Skål |
|
| |||
| |||
| Opret en anden konto på den bærbare computer, og se, om det har de samme problemer Firewall'en skal logge alle blokerede forsøg på Routeren webside (192.168.1.1 sandsynligvis) også vil logge alle blokeret / mislykkede forsøg Kontroller, at der i IE under Tools Internet Options de korrekte forbindelsesindstillinger er anvendt, dvs direkte forbindelse til internettet.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har de uheld angive en proxy i webbrowsere egenskaber.