![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minua on pyydetty erään ystävän selvittää, mikä aiheutti hänelle on selain ongelma hänen WiFi-yhteys. Hän voi ladata Sähköpostien & päivittää kaikki hänen suojelun ohjelmisto ei ole ongelma, mutta kun hän alkaa joko Internet explorer 7 tai Mozilla Firefox hän ei voi saada web-sivu ylös? ![]() Hän käyttää: Packard Bell (EasyNote) Laptop Windows XP Belkin Router (ADSL2 Modem with Wireless G-reititin) Myös käytössä Norton Internet Security 200 Myös hänen muut perheenjäsenet, joilla ei ole ongelmia niiden Laptop Linkitystä saman reitittimen. Anteeksi, en ole nähnyt järjestelmää, joten info on Tiedän rajallinen ... Ajattelin, että ehkä palomuuri ongelma? Any ideas olisi Silokampela olen nähdä häntä tänä viikonloppuna. Hurraa |
|
| |||
| |||
| Luo uusi tili tietokone ja katso, että on samoja ongelmia Palomuuri pitäisi kirjata kaikki estänyt yrityksiä Reitittimen web-sivu (192.168.1.1 todennäköisesti) myös kirjautua mitään estetty / epäonnistunut Tarkista, että IE: Työkalut Internet-asetukset oikea yhteys on käytössä, eli suoraa yhteyttä Internetiin.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eivätkö he vahingossa määrittää välityspalvelimen Web-selainten ominaisuuksia.