![]() |
|
| |||
| |||
| Er is mij gevraagd door een vriend uit te vinden wat leidt hem naar een browser probleem op zijn WiFi-verbinding. Hij kan downloaden E-Mails & update al zijn bescherming software geen probleem, maar wanneer hij begint zowel Internet Explorer 7 of Mozilla Firefox kan hij niet krijgen van een webpagina op? ![]() Hij is met: Packard Bell (EasyNote) Laptop Windows XP Belkin-router (ADSL2 Modem with Wireless-G Router) Ook draait Norton Internet Security 200 Zijn ook andere familieleden hebben geen problemen met hun laptop Verbindingen met dezelfde router. Sorry, ik heb niet gezien dat het systeem in actie, dus ik weet info is beperkt ... Ik dacht dat het misschien een firewall probleem? Any ideas zou Brill als ik zie hem dit weekend. Sante |
|
| |||
| |||
| Maak een account op de laptop en kijk of die hetzelfde probleem heeft De firewall moet inloggen alle pogingen De router webpagina (192.168.1.1 waarschijnlijk) ook aanmelden elke geblokkeerd / mislukte pogingen Controleer dat in IE onder Tools Internet-opties op de juiste verbinding wordt gebruikt, dwz directe verbinding met het internet.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zijn ze per ongeluk een proxy in de webbrowsers eigenschappen.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| PS2-browser probleem | pennk01 | PC & Gaming Console | 0 | De 5 juni 2009 14:35 |
| USB WiFi probleem | JamesAOK | Netwerken, modems & VoIP | 4 | De 5 april 2009 06:52 |
| Internet / Browser probleem | phildux | Web Browsers & FTP Clients | 1 | 28 apr 2008 03:01 |
| Asus P5B Deluxe WiFi Ethernet-probleem | GillsMan | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 15 jul 2007 03:48 |
| Weird webbrowser probleem | Hybr! D | Web Browsers & FTP Clients | 4 | 20 apr 2007 02:29 |
| Thread Tools | |
| |