![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har blitt spurt av en venn til å finne ut hva som forårsaker ham å ha en nettleser problem på hans trådløs tilkobling. Han kan laste ned e-post og oppdatere alle hans beskyttelse programvaren ikke noe problem, men når han starter enten Internet Explorer 7 eller Mozilla Firefox kan han ikke får en nettside opp? ![]() Han er med: Packard Bell (Easynote) Laptop Kjører Windows XP Belkin Router (ADSL2 Modem med Wireless G-ruter) Også kjører Norton Internet Security 200 Også hans andre familiemedlemmer har ingen problemer med Laptop Tilkoblinger til den samme ruteren. Beklager, jeg har ikke sett systemet i aksjon, slik info er jeg vet begrenset ... Jeg trodde det kanskje en brannmur problem? Ideer ville være Brill så jeg får ham denne helgen. Skål |
|
| |||
| |||
| Oppretter du en konto på den bærbare datamaskinen og ser om det har samme problemer Brannmuren skal loggføre alle blokkerte forsøk Ruteren nettside (192.168.1.1 trolig) vil også logge blokkerte / mislykkede forsøk Kontroller at i IE under Verktøy Internet Options riktig tilkobling er brukt, dvs. direkte tilkobling til Internett.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har de tilfeldigvis angi en proxy i nettlesere egenskaper.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| PS2 nettleseren problem | pennk01 | PC & Console Gaming | 0 | 5 juni 2009 14:35 |
| USB WiFi problem | JamesAOK | Nettverk, modem og VoIP | 4 | 5 april 2009 06:52 |
| Internett / Browser problem | phildux | Nettlesere & FTP Clients | 1 | 28 april 2008 03:01 |
| Asus P5b WiFi Deluxe Ethernet problem | GillsMan | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 15 juli 2007 03:48 |
| Rare nettleser problem | Hybr! D | Nettlesere & FTP Clients | 4 | 20 april 2007 02:29 |
| Thread Tools | |
| |