![]() |
|
| |||
| |||
| Hey, jeg vil gerne til at surfe på internettet annonmously uden mennesker tracking mine websteder. Er der en slags toolbad på en Mac ikke vinduer. at jeg kan bruge på min internet browser for at få en fuldmagt for hvert enkelt websted, jeg går til. Jeg kan bruge Safari, Camino, eller Firefox. men ikke IE |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| det eneste jeg har aldrig brugt det HideIP Platinum, men det er kun Windows, Jeg tror
http://www.torproject.org/ Dette synes at være til Mac .. men OSX tror jeg. Jeg ved ikke meget om Mac, men jeg tror, det er en ældre OS. Du har ikke status som en du havde skønt. Mit system: hAvAAck Byg 3
|
|
| |||
| |||
| Citat:
Dette virker. tak |
|
| |||
| |||
| Nu, når jeg bruger Torbutton, min internet plejer arbejde. det siger min proxy plejer tillade internetforbindelse |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| er disse add-ons til din browser at maskere din ip? du kan bare bruge en web-baseret proxy selvom proxys sinke din internet som gør du går gennem en ekstra server
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skrevet i din anden tråd.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|