![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, jeg har lyst til å surfe på internett annonmously uten folk spore mine nettsteder. Er det noen slags toolbad på en MAC ikke vinduer. som jeg kan bruke på min nettleser har en proxy for hvert område jeg går til. Jeg kan bruke Safari, Camino eller Firefox. men ikke IE |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| den eneste jeg noen gang har brukt det HideIP Platinum, men det er bare for Windows, Jeg tror
http://www.torproject.org/ dette synes å være for Mac .. men OSX tror jeg. Jeg vet ikke mye om Mac, men jeg tror det er en eldre OS. Du har ikke staten som en du hadde skjønt. Min System: hAvAAck Bygg 3
|
|
| |||
| |||
| Sitat:
Dette fungerer. takk |
|
| |||
| |||
| Nå, når jeg bruker Torbutton, min internett wont arbeide. står det at proxy wont tillate internett |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| er disse tilleggsprogrammer til nettleseren din som maske IP? Du kan bare bruke en web-basert proxy men proxys tregere Internett som gjør du gå gjennom en ekstra server
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skrevet i den andre tråden.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Slik oppretter du en Internett Proxy - Sju Proxyer? | ashaiba | General Software Chat | 19 | 3 nov 2008 13:07 |
| Internet Proxy Software | bigyin | General Software Chat | 5 | 20 mai 2008 10:46 |
| RE: proxyinnstillingene | simon1990 | Nettlesere & FTP Clients | 2 | 1 mars 2008 15:32 |
| McAfee Proxy Service Module Problemer | chez_fletch2002 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 5 | 22 juli 2007 08:49 |
| Thread Tools | |
| |