![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, jag vill surfa på internet annonmously utan människor spåra mina sidor. Finns det någon sorts toolbad på en Mac inte fönster. att jag kan använda på min webbläsare att få ett mått på varje sida jag går till. Jag kan använda Safari, Camino eller Firefox. men inte IE |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| det enda jag någonsin använt det HideIP platina, men det är endast Windows, Jag tror
http://www.torproject.org/ detta tycks vara för Mac .. men OSX tror jag. Jag vet inte mycket om Mac, men jag tror att det är ett äldre OS. Du angav inte vilken du hade ändå. Mitt System: hAvAAck Bygg 3
|
|
| |||
| |||
| Citat:
Detta fungerar. tack |
|
| |||
| |||
| Nu, när jag använder Torbutton, mitt internet brukar fungera. Det säger min fullmakt brukar tillåta Internet-anslutning |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| är dessa tillägg till webbläsaren att dölja din ip? du kan bara använda en webbaserad proxy men proxys bromsa din internet som gör att du går igenom en extra server
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Inlagd i din andra tråd.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|