![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallo, ik heb onlangs iets tegengekomen van een INVOEGEN, als gevolg van een verzoek om hulp van een vriend die is geconfronteerd moeilijk met zijn browser, of misschien zijn internetverbinding als geheel, ik weet het niet. De essentie is dat hij niet kan maken posten op een forum. Hij kan het forum en log in op zijn machine, maar kan niet achteraf. Wanneer hij probeert om een bericht van zijn browser (getest op zowel Firefox en Internet Explorer) retourneert fout vermelding: - "Bad Request; Uw browser heeft een verzoek dat deze server niet kon begrijpen. Apache 2.2.3 (Fedora) server bij wanbetaling haven 80. " Posten die niet kunnen worden gemaakt via een proxy ofwel, noch heeft clearing cache, verfrissend IP, temp bestanden et al.. enig effect gehad. Re-Installatie van de browser heeft geen effect evenmin. Er is geen enkel probleem met de werkelijke account (s) op het bord (en) ofwel (inderdaad er zijn meerdere borden waarop hij niet kan plaatsen). Je krijgt het idee, ik heb een dood spoor geraakt met deze. Hij kan achteraf alleen op een andere computer van zijn desktop thuis, het probleem is zeker gerouteerde er dan. De planken zijn allemaal Invision Glasvezelkabels; een forum kan hij niet bij de post is het volgende. www.pieandbovril.co.uk Hulp zeer gewaardeerd. LB. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zijn ze de nieuwste versie van Java plugin?
| |||
| |||
| Java 6 Update 5. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Welke OS is hij gebruikt? en welke versie van IE?
| |||
| |||
| Windows XP-besturingssysteem. IE 7. De IE-versie moeten worden irrelevant als hij vooral zoekt met Firefox. |