![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, jeg har nylig opplevde litt av en ulempe, stammer fra en forespørsel om hjelp av en venn som har fått møte så lett med sin nettleser, eller kanskje hans internett som en helhet, jeg vet ikke. Den kjerne er at han kan ikke lage innlegg på et forum. Han kan vise forum og logger inn på sin maskin, men kan ikke innlegget. Når han prøver å legge til et innlegg sin nettleser (testet både Firefox og Internet Explorer) returnerer feil som sier: - "Bad Request; Din browser sendt en forespørsel om at denne serveren kunne ikke forstå. Apache 2.2.3 (Fedora) server på standardporten 80 ". Innlegg kan ikke gjøres via en proxy enten, eller har du tømmer hurtigbufferen, forfriskende IP, temp filene et al. hadde noen effekt. Re-Installasjon av nettlesere har hatt noen effekt likeså. Det er ikke noe problem med selve kontoen (e) på tavlen (e) enten (faktisk er det flere fora der han kan ikke legge inn). Du får ideen, Jeg har truffet en død slutte med dette. Han kan legge inn bare på en annen maskin fra sin stasjonære hjemme, problemet er absolutt rutes dit da. Styrene er Invision strøm boards; en forum kan han ikke legge på er følgende. www.pieandbovril.co.uk Hjelp mye verdsatt. LB. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er de kjører den nyeste versjonen av Java plugin?
| |||
| |||
| Java 6 Update 5. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva OS er han bruker? og hvilken versjon av IE?
| |||
| |||
| Windows XP operativsystem. IE 7. IE-versjonen skal være irrelevant som han primært går med Firefox. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Random Post Problem | flytende ideer | CPUer, Hovedkort & RAM | 9 | 18 november 2009 17:12 |
| Systemet henger Mens surfing Web ... Hjelp, Thank You Please. | ArnPrdu | Windows-operativsystemer | 11 | 18 oktober 2009 10:43 |
| Ingen Internett mulig | Jeniffer Wingette | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 31 mai 2009 00:39 |
| Rask og sikker surfing! | EddieSpencer14 | General Software Chat | 1 | 2 juli 2008 12:49 |
| Ikke legg inn spørsmål i dette forumet! | Hybr! D | Presenter deg selv her | 0 | 7 oktober 2007 13:49 |
| Thread Tools | |
| |