![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, jag har nyligen stött på något av ett problem till följd av en begäran om hjälp från en vän som har varit möter svårigheter med sin webbläsare, eller kanske hans internetuppkoppling som helhet, jag vet inte. Det väsentliga är att han inte kan göra inlägg på ett forum. Han kan visa forum & logga in på maskinen men kan inte skicka. När han försöker att lägga till en post hans webbläsare (testats på både Firefox och Internet Explorer) returns felmeddelande om: - "Bad Request; Din webbläsare skickas en begäran om att servern inte kunde förstå. Apache 2.2.3 (Fedora) Server på standardporten 80. " Tjänster som inte kan göras genom en proxy heller, inte heller har clearing cache, uppfriskande IP, temp-filer et al. hade någon effekt. Ominstallation av webbläsare inte har haft någon effekt detsamma. Det finns inga problem med den faktiska konto (n) i styrelsen (s) antingen (i själva verket finns det flera skivor som han kan inte i efterhand). Du får idé, jag har kört på en återvändsgränd med detta. Han kan skicka bara på en annan maskin från sitt skrivbord hemma, problemet är säkert dirigeras det då. Brädorna är alla Invision makt styrelser, ett forum kan han inte lägga på är följande. www.pieandbovril.co.uk Hjälp mycket uppskattat. LB. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Är de kör den senaste versionen av Java-plugin?
| |||
| |||
| Java 6 Update 5. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vilket OS är han använder? och vilken version av IE?
| |||
| |||
| Windows XP OS. IE 7. IE-versionen ska vara irrelevant, eftersom han i första hand tittar med Firefox. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Random Post Problem | vätska idéer | Processorer, moderkort & RAM | 9 | 18 november 2009 17:12 |
| Systemet låser sig när du surfar Web ... Hjälp, Thank You Please. | ArnPrdu | Windows-operativsystem | 11 | 18 oktober 2009 10:43 |
| Nr Internet möjligt | Jeniffer Wingette | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 31 maj 2009 00:39 |
| Snabb och Safe Browsing! | EddieSpencer14 | General Software Chat | 1 | 2 juli 2008 12:49 |
| Du får inte skicka frågor i forumet! | Hybr! D | Presentera dig här | 0 | 7 oktober 2007 13:49 |
| Thread Tools | |
| |