![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg foretrækker at bruge Firefox. Men det vil ikke længere åbne vinduet for at uploade billeder til nogen hjemmeside. Modvilligt Jeg henvendte mig til IE, trods det tidligere er portalen for virus, der ødelagde 2 pc'er. Denne gang, når jeg klikker på upload på ethvert websted det betænkninger: Internet Explorer kan ikke vise websiden Mest sandsynlige årsager: Du er ikke tilsluttet internettet. forbindelsen er god! Webstedet er støde problems.not for enhver anden bruger! Der kan være en slåfejl i adressen. Jeg opererer fra de websteder, jeg har allerede fået adgang! Hvad kan du prøve: Kontroller din internetforbindelse. Prøv at besøge en anden hjemmeside for at sikre at du er connected.connection er godt! Gentag adressen. irrelevant! Gå tilbage til forrige side. det bare gange ud! Mere information Dette problem kan være forårsaget af en række emner, herunder: Internetkonnektivitet er blevet afbrudt. Nope! Webstedet er midlertidigt ude af drift. Nope! Domain Name Server (DNS) er ikke reachable.What betyder dette? Domain Name Server (DNS), ikke har en registrering for webstedets domæne. og dette? Hvis dette er en HTTPS (sikker) adresse, skal du klikke på Funktioner, klik på Internetindstillinger, klik på Avanceret, og du kan kontrollere den SSL og TLS protokoller er aktiveret under afsnittet Sikkerhed. de sikker på er! Mit OS er Windows XP Media Center Edition Version 2002 Service Pack 2. Intel (R) Core (TM) 2 CPU 6300@1.86GHz; 1.00GB RAM. Jeg kører Norton 360, Ad-Aware, Spybot og SpywareBlaster. Men jeg meget midlertidigt deaktiveret dem alle plus Windows Firewall og alligevel ikke kunne uploade .. Så det er ikke en Firewalludgave. Så hvad er det så? Hvorfor kan jeg ikke uploade billeder? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mabye det bare er webstedet post på linket, og derefter forsøger at uploade et billede, og jeg vil prøve det og C, hvis det virker 4 mig
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv at geninstallere FF?
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Nr. Chees! Det er: - Facebook, Multiplicer, Flickr, MySpace, Frappr, Faceparty, Meetup, Geocities FFF-filhåndtering osv. Så det vil være alle steder så! Så mange "F" s! Sigh! :-( |
|
| |||
| |||
| og jeg gik til facebook.com og det virker, men jeg gjorde ikke logge ind som jeg dont have en accout til det |
|
| |||
| |||
| Måske har jeg nogle infektion trods Norton, Spybot, Ad-Aware, Spyqare Blaster mfl. kører kontinuerligt. Er det sandsynligt? Eller er det en form for Java / Flash / ActiveX problem? Hvad er det, der gør browsere åbner der uploade sider? |
|
| |||
| |||
| Start HER og starte en ny tråd, og skriv en Hijackthis log, så jeg kan tage et kig. Download og omdøbe HijackThis (HJT)
Skriv det i Sikkerhedsrådet forum. |