![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Haluaisin käyttää Firefox. Mutta se ei enää avata ikkunan lähettää kuvia Internet-sivustolla. Vastahakoisesti I kääntyi IE, vaikka se aiemmin portaali viruksia joka tuhosi 2 tietokoneisiin. Tällä kertaa, kun napsautan lataa minkä tahansa sivun se raportit: Internet Explorer ei voi näyttää verkkosivun Todennäköisesti syyt: Et ole yhteydessä Internetiin. yhteydessä on hyvä! Sivusto on kohdataan problems.not muusta käyttäjä! Saattaa olla kirjoitusvirhe, että osoite. Olen toimivien toimintaa sivustoja olen jo käyttänyt! Mitä voit kokeilla: Tarkista Internet-yhteys. Kokeile vierailulla toisen verkkosivustolle Varmista, että olet connected.connection on hyvä! Retype osoitteen. merkitystä! Siirry takaisin edelliselle sivulle. se vain kertaa ulos! Lisätietoa Tämä ongelma voi johtua useista eri asioista, kuten: Internet-yhteydet on katkennut. Nope! Sivusto on väliaikaisesti poissa käytöstä. Nope! Domain Name Server (DNS) ei reachable.What mitä tämä tarkoittaa? Domain Name Server (DNS) ei ole luettelo on Web-sivuston verkkotunnusta. ja tämä? Jos tämä on HTTPS (suojattu)-osoite, napsauta Työkalut-valikosta Internet-asetukset, napsauta Lisäasetukset ja varmista, että SSL-ja TLS-protokollat ovat käytössä nojalla turvallisuuden osa. he varmasti ovat! Oma käyttöjärjestelmä on Windows XP Media Center Edition Version 2002, Service Pack 2. Intel (R) Core (TM) 2 CPU 6300@1.86GHz; 1.00GB RAM-muistia. Olen käynnissä Norton 360, Ad-Aware, Spybot ja SpywareBlaster. Mutta olen erittäin väliaikaisesti pois kaikki ne plus Windowsin palomuuri ja silti ei voinut ladata .. Joten se ei ole Firewallasia. Niin mikä se on kiitos? Miksi en voi ladata kuvia? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mabye se vain on sivuston post linkkiä ja yritä sitten lataa kuva ja aion kokeilla sitä ja c jos se toimii 4 minulle
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kokeile uudelleenasentamistoiminnot FF?
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| N: o Chees! Se on: - Facebook, kerrotaan, Flickr, MySpace, Frappr, Faceparty, Janakkala, Geocities FFF-tiedosto johtaja jne. Jotta saat olla kaikki sivustot sitten! Niin paljon "F" s! Sigh! :-( |
|
| |||
| |||
| hyvin Kävin facebook.com ja se toimii, mutta i didnt kirjaudu sisään i dont on accout sen |
|
| |||
| |||
| Ehkä minulla on joitakin infektio huolimatta Norton, Spybot, Ad-aware, Spyqare Blaster et al käynnissä jatkuvasti. Onko tämä todennäköistä? Vai onko se jonkinlainen Java / Flash / ActiveX-ongelma? Mikä on se, joka tekee selaimet avaavat siellä lataamalla sivuja? |
|
| |||
| |||
| Mennä TÄSTÄ ja aloittaa uuden säikeen ja lähettää Hijackthis loki, jotta voin katsoa. Lataa ja nimetä HijackThis (HJT)
Post sen turvallisuusneuvoston foorumilla. |