![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg foretrekker å bruke Firefox. Men det vil ikke lenger åpne vinduet for å laste opp bilder til Internett-området.
Motstrebende jeg slått til IE, til tross for at den tidligere ble portalen til virus som ødela 2 PCer. Denne gangen, når jeg klikker laste alle nettsteder det rapporter: Internet Explorer kan ikke vise websiden Mest sannsynlige årsaker: Du er ikke koblet til Internett. tilkoblingen er bra! Nettstedet er støte problems.not for andre brukere! Det kan være en skrive feil i adressen. Jeg opererer innenfor områdene jeg allerede har åpnet! Hva kan du prøve: Kontroller Internett-tilkoblingen. Prøv å gå til et annet nettsted for å kontrollere at du connected.connection er bra! Skriv inn adressen. irrelevant! Gå tilbake til forrige side. det bare tidsavbrytes! Mer informasjon Dette problemet kan skyldes en rekke forhold, herunder: Internett-tilkobling er brutt. Nope! Nettstedet er midlertidig utilgjengelig. Nope! Domain Name Server (DNS) er ikke reachable.What betyr dette? Domain Name Server (DNS) ikke har en oppføring for webområdets domene. og dette? Hvis dette er en HTTPS (secure) adresse ved å klikke Verktøy, Alternativer for Internett klikker du Avansert, og merk av for å være sikker SSL og TLS-protokollene er aktivert under sikkerhet delen. de sikkert er! Mitt OS er Windows XP Media Center Edition versjon 2002, Service Pack 2. Intel (R) Core (TM) 2 CPU 6300@1.86GHz; 1.00GB RAM. Jeg kjører Norton 360, Ad-Aware, Spybot og SpywareBlaster. Men jeg svært midlertidig deaktivert alle sammen pluss Windows-brannmur og kan fremdeles ikke laste opp .. Så det er ikke en brannmurutgave. Så hva er det takk? Hvorfor kan jeg ikke laste opp bilder? |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
mabye det bare er stedet post linken og prøv å laste opp et bilde og jeg vil prøve det til og c hvis det fungerer 4 meg
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Prøv å installere FF?
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
Min System: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Ingen Chees! Det er: - Facebook, multiplisere, Flickr, MySpace, Frappr, Faceparty, MeetUp, Geocities fff-filbehandling osv. Så det blir hvert område da!
Så mange "F" s! Sukk! :-( |
|
|
|||
|
|||
|
vel jeg dro til facebook.com og det fungerer, men jeg gjorde ikke logge på som jeg ikke har en accout til det
|
|
|
|||
|
|||
|
Kanskje jeg har noen infeksjon tross Norton, Spybot, Ad-aware, Spyqare Blaster et al kjører kontinuerlig. Er det sannsynlig?
Eller er det en slags Java / Flash / ActiveX problem? Hva er det som gjør at leserne åpner opp der opplasting sider? |
|
|
|||
|
|||
|
Dra HER og starte en ny tråd og legge ut en Hijackthis logg, slik at jeg kan ta en titt.
Last ned og endre navn HijackThis (HJT)
Legge det i Sikkerhetsrådet forum. |