![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag föredrar att använda Firefox. Men det kommer inte längre att öppna fönstret för att ladda upp bilder till varje webbplats. Motvilligt jag vänt sig till Irland, trots att det tidigare är portalen för virus som förstörde 2 datorer. Denna gång, när jag klickar ladda upp på en webbplats det rapporter: Internet Explorer kan inte visa webbsidan Mest troliga orsaker: Du är inte ansluten till Internet. sammanhang är bra! Webbplatsen är stöter problems.not för någon annan användare! Det kan vara ett skrivfel i adressen. Jag är verksamma inom de områden jag har redan gått! Vad du kan prova: Kontrollera din Internet-anslutning. Försök att besöka en annan webbplats för att se till att du är connected.connection är bra! Skriv in adressen. irrelevant! Gå tillbaka till föregående sida. det bara gånger ut! Mer information Detta problem kan orsakas av en rad frågor, däribland: Internet-anslutning har brutits. Nope! Webbplatsen är tillgänglig för tillfället. Nope! Domain Name Server (DNS) är inte reachable.What betyder det? Domain Name Server (DNS) har inte en notering för webbplatsdomänen. och detta? Om detta är en HTTPS (säker) adress, klicka på Verktyg, klicka på Internet-alternativ Klicka på Avancerat och kontrollera att vara säker SSL och TLS-protokollen är aktiverade under avsnittet Säkerhet. de säkert är! Mitt OS är Windows XP Media Center Edition version 2002, Service Pack 2. Intel (R) Core (TM) 2 CPU 6300@1.86GHz, 1.00GB RAM. Jag kör Norton 360, Ad-Aware, Spybot och SpywareBlaster. Men jag mycket ur tillfälligt dem alla plus Windows-brandväggen och ändå kunde inte lägga upp .. Så det är inte en brandväggnummer. Så vad är det du? Varför kan jag inte ladda upp bilder? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mabye det bara är den plats efter länken och försök sedan att ladda upp ett foto och jag kommer att prova det till och c om det fungerar 4 mig
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prova att installera om FF?
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Nr Chees! Det är: - Facebook, multiplicera, Flickr, MySpace, Frappr, Faceparty, MeetUp, Geocities fff-filhanteraren etc. Så det blir varje plats då! Så många "F" s! Suck! :-( |
|
| |||
| |||
| och jag åkte till facebook.com och det fungerar men jag gjorde logga in som jag dont har en accout till det |
|
| |||
| |||
| Jag kanske har lite infektion trots Norton, Spybot, Ad-Aware, Spyqare Blaster et al körs kontinuerligt. Är det sannolikt? Eller är det någon form av Java / Flash / ActiveX problem? Vad är det som gör webbläsare öppna det att lägga upp webbsidor? |
|
| |||
| |||
| Gå HÄR och starta en ny tråd och efter en HijackThis-logg så jag kan ta en titt. Ladda ner och byta namn HijackThis (HJT)
Post i säkerhetsrådet forum. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| 1TB HD inte längre är godkänt på den här datorn, böter m.fl. | laurieirvine | Drives & Removable Media | 18 | 22 november 2009 06:12 |
| Högtalarna är inte längre arbetar | perry553 | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 1 | 12 juni 2009 13:29 |
| Mitt ljud fungerar inte längre! | mitchcm34 | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 5 | 27 april 2009 01:40 |
| Mp3 inte längre redovisas | evilfantasy | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 17 | 18 maj 2008 02:10 |
| Media Converter 0.8 inte längre öppnar | BlackSnake | Multimedia & Codecs | 9 | 15 mars 2008 04:05 |
| Thread Tools | |
| |