![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
Jeg har lige geninstalleret mit Windows XP propfessional igen skyldes hvordan langsom det var, og har geninstalleret mit lydkort driver SIS 7012. Det er steget alt og på Enhedshåndtering alt er installeret. Problemet er, lad os sige jeg på dig tube. Jeg kan styre alt via volumen ikon på "youtube", eller lad os sige jeg på BBC Live News, jeg kan gøre det samme her. Men jeg er ikke i stand til at kontrollere noget som helst om Lydstyrkeregulering via computeren. Så mens jeg har someting leger på YouTube, hvis jeg trykker på mute-knappen via computeren, sker der ingenting. men på youtube 's lydstyrkeknappen det virker. Jeg håber, at det giver mening. Jeg har selv rinstalled lydkortet føreren, men det samme sker. Tony ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Installere Java og Flash til din webbrowser.
| |||
| |||
| hej jeg vil prøve denne |
|
| |||
| |||
| hej jeg vil prøve dette, men hvordan kommer jeg i gang med at gøre dette |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Problem i kontrolpanelet - Kontrolpanel plejer åbne | Violaferoz | Windows-operativsystemer | 1 | 14 juni 2009 05:40 |
| Ud af muligheder med min DSL ... | vjhalai | Networking, Modemer & VoIP | 0 | 10. jun 2009 14:52 |
| Forsvundne bind Control | icu222much | Windows-operativsystemer | 2 | 28th Dec 2008 21:23 |
| Control Engineering Win2000/Remote Control Software, Going Network | 597 | General Software Chat | 1 | 28 november 2007 13:19 |
| Lydstyrkeknappen ikon forsvundet fra skrivebordet! | TheDellMan | General Software Chat | 1 | 4 november 2007 16:20 |
| Thread Tools | |
| |