![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
Olen juuri asentanut Windows XP propfessional taas johtuu siitä, miten hitaasti se oli ja on uudelleenasennettavien minun äänikortin ajuri SIS 7012. Se on kiihtynyt kaiken ja Laitehallinta kaikki on asennettu. Ongelmana on antaa sanoa, että olen teitä putkeen. Voin valvoa kaikkea kautta volyymi kuvaketta "youtube", tai antaa sanoa, että olen BBC Live News, voin tehdä saman täällä. Mutta en voi kontrolloida mitään Äänenvoimakkuuden säätö kautta tietokoneeseen. Joten vaikka olen someting toistettaessa youtube jos paina mykistyspainiketta kautta tietokoneeseen, mitään ei tapahdu. mutta youtube on äänenvoimakkuuden säätö se toimii. Toivon, että on järkevää. Olen jopa rinstalled äänikortin ajuri mutta sama asia tapahtuu. Tony ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Asentaa Java-ja Flash-web-selain.
| |||
| |||
| hi i kokeile tätä |
|
| |||
| |||
| |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ongelma ohjauspaneeli - Ohjauspaneeli tapana avata | Violaferoz | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 14th Jun 2009 05:40 |
| Out of vaihtoehtoja minun DSL ... | vjhalai | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 0 | 10th Jun 2009 14:52 |
| Puuttuvat Volume Control | icu222much | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 28 Dec 2008 21:23 |
| Control Engineering Win2000/Remote Control Software, Going Network | 597 | General Software Chat | 1 | 28. marraskuu 2007 13:19 |
| Äänenvoimakkuuden säätö kuvake puuttuu työpöydältäsi! | TheDellMan | General Software Chat | 1 | 4. marraskuu 2007 16:20 |
| Thread Tools | |
| |