![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
Ik heb zojuist opnieuw mijn windows xp propfessional weer te wijten aan hoe traag was, en hebben opnieuw mijn geluidskaart bestuurder SIS 7012. Het heeft opgepikt en alles op alles apparaat manager is geïnstalleerd. Probleem is, kunt zeggen dat ik op you tube. Ik kan alles via de controle van het volume pictogram op "YouTube", of kunt zeggen dat ik ben op BBC Live Nieuws, kan ik hetzelfde doen hier. Maar ik ben niet in staat om iets op Volumeregeling via de computer. Dus terwijl ik someting spelen op youtube als ik druk op de mute-knop via de computer, gebeurt er niets. maar op youtube is volumeregeling het werkt. Ik hoop dat zinvol. Ik heb zelfs rinstalled de geluidskaart bestuurder, maar hetzelfde gebeurt. Tony ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Installeer java en flash voor uw webbrowser.
| |||
| |||
| hallo ik zal proberen deze |
|
| |||
| |||
| hi Ik zal dit proberen, maar hoe begin ik dit te doen |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Probleem in bedieningspaneel - Bedieningspaneel wont open | Violaferoz | Windows besturingssystemen | 1 | 14 jun 2009 05:40 |
| Van opties met mijn DSL ... | vjhalai | Netwerken, modems & VoIP | 0 | 10 jun 2009 14:52 |
| Vermiste Volume Control | icu222much | Windows besturingssystemen | 2 | 28 dec 2008 21:23 |
| Control Engineering Win2000/Remote Control Software, Going Netwerk | 597 | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 28 nov 2007 13:19 |
| Volume Control pictogram ontbreekt bureaublad! | TheDellMan | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 4 Nov 2007 16:20 |
| Thread Tools | |
| |