mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Webbläsare & FTP Klienter

Register

Inte kan kontrollera Volym upp / ner och Andra Alternativ på Video Websites

Reply

Thread Tools
Old 15 juni 2009, 07:38
Ledamot Gruppen

Default Inte kan kontrollera Volym upp / ner och Andra Alternativ på Video Websites

Jag har just installerat om mitt windows xp propfessional igen beror på hur långsamt det var, och har installerat om mitt ljudkort föraren SIS 7012. Det har lyfts upp allt och på Enhetshanteraren allt är installerat.

Problemet kan säga att jag är på dig röret. Jag kan styra allt via volymikonen på "youtube" och kan säga att jag är på BBC Live News, jag kan göra samma sak här. Men jag kan inte kontrollera någonting på Volymkontroll via datorn. Så medan jag har något att spela på youtube om jag trycker på mute knappen via datorn händer ingenting. men på youtube är volymkontroll det fungerar. Jag hoppas att det är logiskt. Jag har även rinstalled ljudkortet föraren men samma sak händer.
Tony
Old 15 juni 2009, 07:55
Administrator Group

Default Inte kan kontrollera Volym upp / ner och Andra Alternativ på Video Websites

Installera Java och Flash för din webbläsare.

Mitt System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moderkort:
HP nForce 560
RAM Minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (s):
Nvidia 7150M Flygburet Integrerad
Ljudkort:
5.1 Ombord Integrerad
Hårddisk (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk enhet (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Mål / PSU:
Lager HP
Kylning:
Lager HP
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Cable
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 16 juni 2009, 11:36
Ledamot Gruppen

hej jag ska prova det här
Old 16 juni 2009, 11:37
Ledamot Gruppen

Citat:
Ursprungligen postat av tolet View Post
hej jag ska prova det här
hej jag ska prova det här men hur ska jag börja göra detta
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Problem i kontrollpanelen - Kontrollpanel wont öppna Violaferoz Windows-operativsystem 1 14 juni 2009 05:40
Av alternativen med min DSL ... vjhalai Nätverk, Modem & VoIP 0 10 juni 2009 14:52
Saknade Volymkontroll icu222much Windows-operativsystem 2 28 december 2008 21:23
Control Engineering Win2000/Remote Control Software, Going Network 597 General Software Chat 1 28 november 2007 13:19
Volymkontroll ikonen saknas från skrivbordet! TheDellMan General Software Chat 1 4 november 2007 16:20
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.