![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
Jag har just installerat om mitt windows xp propfessional igen beror på hur långsamt det var, och har installerat om mitt ljudkort föraren SIS 7012. Det har lyfts upp allt och på Enhetshanteraren allt är installerat. Problemet kan säga att jag är på dig röret. Jag kan styra allt via volymikonen på "youtube" och kan säga att jag är på BBC Live News, jag kan göra samma sak här. Men jag kan inte kontrollera någonting på Volymkontroll via datorn. Så medan jag har något att spela på youtube om jag trycker på mute knappen via datorn händer ingenting. men på youtube är volymkontroll det fungerar. Jag hoppas att det är logiskt. Jag har även rinstalled ljudkortet föraren men samma sak händer. Tony ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Installera Java och Flash för din webbläsare.
| |||
| |||
| hej jag ska prova det här |
|
| |||
| |||
| hej jag ska prova det här men hur ska jag börja göra detta |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Problem i kontrollpanelen - Kontrollpanel wont öppna | Violaferoz | Windows-operativsystem | 1 | 14 juni 2009 05:40 |
| Av alternativen med min DSL ... | vjhalai | Nätverk, Modem & VoIP | 0 | 10 juni 2009 14:52 |
| Saknade Volymkontroll | icu222much | Windows-operativsystem | 2 | 28 december 2008 21:23 |
| Control Engineering Win2000/Remote Control Software, Going Network | 597 | General Software Chat | 1 | 28 november 2007 13:19 |
| Volymkontroll ikonen saknas från skrivbordet! | TheDellMan | General Software Chat | 1 | 4 november 2007 16:20 |
| Thread Tools | |
| |