mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Webbrowsere & FTP Klienter

Register

Cant adgang til nogle hjemmesider???

Reply

Thread Tools
Old 4 februar 2008, 07:01
Ny Medlem Gruppen

når jeg forsøger at få adgang til nogle websteder Jeg får en pop op, der siger jeg ikke er sluttet til internert, så jeg klikker på forbinde mulighed, og jeg har stadig de samme problemer. de fleste sites jeg besøger er fine skønt og arbejde uden problemer

Tidligere jeg gjorde nogle af de muligheder på dette link på min computer -http://www.computerjuice.com/forums/...-malware-9243/
siden end jeg har haft nogle problemer med at få adgang til websteder, ive fik ingen idé om, hvorfor jeg forsøgte at downloade Mozilla Firefox og Netscape, men stadig de samme problemer

nogen tilfældigvis vide, hvorfor der sker?

Det stinker, fordi nogle af de stes i cant adgang er vigtigt for mig
Old 4 februar 2008, 10:47
Donor-Gruppen

nogle vira blokere visse hjemmesider såsom antiviruses osv. do u have et antivirusprogram insalled? hvis det gør en fuld systemscanning, hvis ikke installere en og gøre en scanning.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.