vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Web-selaimet ja FTP Clients

Register

Cant pääsyn tietyille Internet-sivuille?

Reply

Thread Tools
Old 4 helmikuu 2008, 07:01
Uusi Jäsen

Default Cant pääsyn tietyille Internet-sivuille?

kun yritän päästä joitakin sivustoja saan pop-up, jossa todetaan, että en ole muodostanut yhteyttä internert, joten i napsauttamalla yhteyden vaihtoehto ja minulla on edelleen samat ongelmat. Useimmissa sivustoissa vierailen ovat kauniita vaikka ja työskennellä ilman ongelmia

aiemmin olen tehnyt joitakin vaihtoehtoja tämän linkin minun tietokone -http://www.computerjuice.com/forums/...-malware-9243/
koska kuin minulla on ollut joitakin kysymyksiä päästä sivustot, ive sai ole aavistustakaan, miksi olen yrittänyt lataaminen Mozilla Firefox ja Netscape mutta samat ongelmat

joku sattumalta tietää, miksi on tapahtumassa?

se on perseestä, koska osa niistä stes i cant pääsy ovat minulle tärkeitä
Old 4 helmikuu 2008, 10:47
Rahoittajien ryhmän

Default Cant pääsyn tietyille Internet-sivuille?

Jotkin virukset estää joitakin Web-sivustot, kuten antiviruses jne. do u on virustorjunta insalled? jos näin tehdään täysi järjestelmän tarkistus, jos ei tarvitse asentaa yhtä ja tehdä skannata.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Cannot Access File Sharing Sites Kiinassa Ilman Proxy Aiko Verkottuminen, Modeemit & VoIP 2 21. toukokuuta 2009 06:34
Ongelmia estäminen Pääsy Tietyt aineistoa Ie8 vahingoittamatta Kaikki Access simon1990 Web-selaimet ja FTP Clients 2 10th Apr 2009 01:14
Ei voi lähettää / vastaanottaa sähköpostia tai käyttää muita kuin http-sivustot danvan Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 8 12. Sep 2008 05:06
Cant pääsyn tiettyjen alueiden mrdaveyk Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 19. marraskuu 2007 06:24
Web-sivustot Sweethazel Esittele itsesi Täällä 6 10. Sep 2007 12:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.