mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Nettlesere & FTP Clients

Register

Skrånende få tilgang til enkelte nettsteder??

Reply

Thread Tools
Old 4de Feb 2008, 07:01
New Member Group

Default Skrånende få tilgang til enkelte nettsteder??

når jeg prøver å få tilgang til noen nettsteder jeg får en pop-up som sier at jeg ikke er koblet til internert, så jeg klikker du koble valg og jeg har fortsatt de samme problemene. de fleste nettsteder i går er fint om og arbeide uten problemer

tidligere Jeg gjorde noen av alternativene i denne linken på min datamaskin -http://www.computerjuice.com/forums/...-malware-9243/
siden enn jeg har hatt noen problemer med å få tilgang til områder, Ive har ingen anelse hvorfor, jeg prøvde å laste ned Mozilla Firefox og Netscape, men fortsatt de samme problemene

noen tilfeldigvis vet hvorfor skjer?

Det suger, fordi noen av stes jeg skrånende tilgang er viktig for meg
Old 4de Feb 2008, 10:47
Donor Group

Default Skrånende få tilgang til enkelte nettsteder??

enkelte virus blokkere enkelte nettsteder som antiviruses etc. gjøre u ha et antivirus insalled? hvis det gjør en fullstendig systemskanning hvis ikke installere ett og gjør en scan.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Får ikke tilgang til fildeling i Kina Uten Proxy Aiko Nettverk, modem og VoIP 2 21 mai 2009 06:34
Problemer blokkerer tilgang til et bestemt materiale på Ie8 uten å skade All Access simon1990 Nettlesere & FTP Clients 2 10 april 2009 01:14
Kan ikke sende / motta e-post eller få tilgang til ikke-http nettsteder danvan Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 8 12. sep 2008 05:06
Skrånende få tilgang til visse områder mrdaveyk Nettverk, modem og VoIP 1 19 nov 2007 06:24
Webområder Sweethazel Presenter deg selv her 6 10nde sep 2007 12:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.