mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Webbläsare & FTP Klienter

Register

Cant åt vissa webbplatser??

Reply

Thread Tools
Old 4 februari 2008, 07:01
New Member Group

Default Cant åt vissa webbplatser??

när jag försöker komma åt vissa webbplatser jag en pop up som säger att jag inte är ansluten till internert, så jag klickar ansluta alternativ och jag har fortfarande samma problem. de flesta platser jag besöker är bra men och arbeta utan problem

innan jag gjorde några av alternativen i den här länken på min dator -http://www.computerjuice.com/forums/...-malware-9243/
sedan än, jag har haft vissa problem med att få tillgång till platser, ive har ingen aning om varför, jag försökte ladda ner Mozilla Firefox och Netscape, men fortfarande samma problem

någon råkar veta varför är det som händer?

det suger, eftersom några av de stes jag skränande tillträde är viktigt för mig
Old 4 februari 2008, 10:47
Givargruppen

Default Cant åt vissa webbplatser??

vissa virus blockera vissa hemsidor som antiviruses etc. do u har ett antivirusprogram insalled? i så fall göra en full system scan, om inte installera en och göra en genomsökning.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Kan inte komma åt fildelning Sites I Kina Utan Proxy Aiko Nätverk, Modem & VoIP 2 21 maj 2009 06:34
Problem blockerar åtkomsten till visst material på Ie8 utan att skada All Access simon1990 Webbläsare & FTP Klienter 2 10 april 2009 01:14
Kan inte skicka / ta emot e-post eller till icke-http webbplatser danvan E-post, VoIP & IM Diskussion 8 12 sep 2008 05:06
Cant till vissa platser mrdaveyk Nätverk, Modem & VoIP 1 19 november 2007 06:24
Webbplatser Sweethazel Presentera dig här 6 10:e sep 2007 12:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.