![]() |
|
| |||
| |||
| Kan nogen hjælpe please? Jeg er ikke i stand til at oprette forbindelse til http://chat-a4.orange.co.uk/?wasurl=...HTM&room=Lobby Jeg modtager fejlmeddelelsen, når jeg forsøger at forbinde bruger Firefox -- Forbindelsen har timeout Serveren på chat-c1 .#### tager for lang til at reagere. * På webstedet kan være midlertidigt utilgængelig eller alt for travlt. Prøv igen et øjeblik. * Hvis du ikke er i stand til at indlæse nogen sider, kontrollere computerens netværksforbindelse. * Hvis din computer eller netværk er beskyttet af en firewall eller proxy, Sørg at Navigator er tilladt at få adgang til internettet. Når jeg forsøger at oprette forbindelse vha. IE7 Jeg modtager fejlmeddelelsen -- Mest sandsynlige årsager: Du er ikke tilsluttet internettet. Webstedet er at støde på problemer. Der kan være en slåfejl i adressen. Dette problem kan være forårsaget af en række emner, herunder: Internetkonnektivitet er blevet afbrudt. Webstedet er midlertidigt ude af drift. Domain Name Server (DNS) er ikke tilgængelig. Domain Name Server (DNS), ikke har en registrering for webstedets domæne. Hvis dette er en HTTPS (sikker) adresse, skal du klikke på Funktioner, klik på Internetindstillinger, klik på Avanceret, og du kan kontrollere den SSL og TLS protokoller er aktiveret under afsnittet Sikkerhed. Når jeg forsøger at oprette forbindelse ved hjælp af AOL browser jeg få et Java-program fejlmeddelelse -- Generelle Undtagelse: Navn: cs java.lang.ClassNotFoundException: com.chatspace.v310248.Chat Jeg var i stand til at få adgang til webstedet indtil onsdag, da jeg forsøgte at få adgang til webstedet med routeren slukket som glemte at tænde den. Jeg har modtaget fejlmeddelelsen vendt det på fra da været i stand til at oprette forbindelse til webstedet. Jeg er ikke i stand til at oprette forbindelse til webstedet både på min XP desktop og Vista laptop, når du bruger IE7, Firefox og fordele browsere. Jeg er i stand til at få adgang til alle andre Java aktiveret chatrooms undtagen Orange! Thanks in advance. |
|
| |||
| |||
| Det fungerer fint med mig, I `ve kun fik en browser, og at IE7 gøre det ya default se, om det gør nogen forskel, også sørge for, at du fik alle dine opdateringer herunder Java.
__________________ <Alle billeder må ikke være større end 350x75px. > |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hjælp med min hjemmeside | thingie2 | Web Design, Hosting & SEO | 5 | 7 januar 2009 13:55 |
| Website Hjælp | cpustud | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 16 januar 2008 15:01 |
| Best gratis hjemmeside for at oprette et websted? | mxmad32 | Web Design, Hosting & SEO | 9 | 10 januar 2008 11:58 |
| Min hjemmeside ... l @ @ k | Cew27 | Web Design, Hosting & SEO | 5 | 30. sep 2007 12:01 |
| Thread Tools | |
| |