![]() |
|
| |||
| |||
| Kan noen hjelpe takk? Jeg kan ikke koble til http://chat-a4.orange.co.uk/?wasurl=...HTM&room=Lobby Jeg får feilmelding når jeg prøver å koble til ved hjelp av Firefox -- Forbindelsen ble tidsavbrutt Serveren til chat-c1 .#### tar for lang tid å svare. * Nettstedet kan være midlertidig utilgjengelig eller for opptatt. Prøv igjen om en liten stund. * Hvis du ikke kan laste noen sider, kontrollere datamaskinens nettverksforbindelse. * Hvis datamaskinen eller nettverket er beskyttet av en brannmur eller proxy, sørg som Navigator er tilgang til Internett. Når jeg prøver å koble til ved hjelp av IE7 Jeg får feilmeldingen -- Mest sannsynlige årsaker: Du er ikke koblet til Internett. Nettstedet møter problemer. Det kan være en skrive feil i adressen. Dette problemet kan skyldes en rekke forhold, herunder: Internett-tilkobling er brutt. Nettstedet er midlertidig utilgjengelig. Domain Name Server (DNS) er ikke tilgjengelig. Domain Name Server (DNS) ikke har en oppføring for webområdets domene. Hvis dette er en HTTPS (secure) adresse ved å klikke Verktøy, Alternativer for Internett, Klikk Avansert, og merk av for å være sikker SSL og TLS-protokollene er aktivert under seksjonen om sikkerhet. Når jeg prøver å koble til ved hjelp av AOL nettleseren jeg får et Java-program feilmelding -- Generelle unntak: Navn: cs java.lang.ClassNotFoundException: com.chatspace.v310248.Chat Jeg var i stand til å logge inn inntil onsdag da jeg prøvde å få tilgang til området med ruteren avslått som glemte å skru den på. Jeg fikk feilmeldingen slått den på fra da ikke vært i stand til å koble til nettstedet. Jeg kan ikke koble til området, både på min XP stasjonære og Vista laptop med IE7, Firefox og Advant nettlesere. Jeg har tilgang til alle andre Java aktivert chatrooms unntatt Orange! Takk på forhånd. |
|
| |||
| |||
| Det fungerer fint med meg, i `har bare en nettleser og som IE7 gjør det ya standard se om det gjør noen forskjell, også sørge for at du har alle oppdateringene inkludert Java.
__________________ <Alle bilder må ikke være større enn 350x75px. > |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hjelp med min | thingie2 | Web Design, hosting & SEO | 5 | 7 januar 2009 13:55 |
| Nettstedoptimerer Hjelp | cpustud | Web Design, hosting & SEO | 2 | 16 januar 2008 15:01 |
| Best gratis nettsted for hosting et nettsted? | mxmad32 | Web Design, hosting & SEO | 9 | 10 januar 2008 11:58 |
| Webområdet mitt ... l @ @ k | Cew27 | Web Design, hosting & SEO | 5 | 30nde sep 2007 12:01 |
| Thread Tools | |
| |