![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle ... Første off Jeg håber at have det rette forum. I cant synes at se youtube vids, det fortæller mig at tænde java (gjort) og opdatere latset flash også gjort nogen hjælp ville være meget værdsat .... Thanx .. Shaun .. |
|
| |||
| |||
| Downloade JavaRa
---------- Download Flash Player Uninstaller og gemme den på dit skrivebord. Kør uninstaller programmet og derefter genstarte computeren for at fuldføre afinstallationen. Hente og installere den nyeste version af Flash Player |
|
| |||
| |||
| Hey Evilfantasy ... Jeg har lige prøver, og jeg kom til det punkt, hvor Adobe's Install Flash (Accepter og installer) kun holder looping på mig ...... Thanx ... Shaun .. |
|
| |||
| |||
| Godt få det rettet. Jeg ville være gået tabt uden min youtube vids. (Jeg kan ikke gøre noget, bare have en fav liste). Evildude: Er alt det arbejde, uanset hvilken browser eller sikkerhedsindstillinger brugt? Søger info, forsøger at lære, ikke tilbage skydning. Jeg troede det fungerede forskelligt med forskellige browsere. |
|
| |||
| |||
| Hey Bubba .... hvis jeg vidste hvordan man kan ordne det ville jeg ikke være her retard ..: ( ![]() ![]() |
|
| |||
| |||
| Du kan prøve at nulstille browseren. Hvoraf den ene er i brug, er spørgsmålet? |
|
| |||
| |||
| Citat:
Han kan have betydet, at vi 'll get det fast .. Som i "Bare rolig alt vil være i orden. De CJ Guys er her!"
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Effekten af tegnsætning. |
|
| |||
| |||
Thats klog.Sjoveste ting er en lignende skete for mig den anden dag i skolen, kan jeg ikke huske detaljerne, men vi gjorde noget om sexisme, og endda uden at være klar over det de mænd og kvinder i klassen havde meget forskellige synspunkter.
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Office 07 se problemet | Razer | Office Suites & Applications | 2 | 26 januar 2009 04:31 |
| Ikke kan se video i WMP version 11 | Kona1984hawaii | Multimedia & Codecs | 19 | 27 oktober 2008 03:15 |
| Hvordan kan jeg se historien om en bestemt fil | jacomoller | General Software Chat | 2 | 5. sep 2008 05:48 |
| Ikke kan se ét websted! | staceywhit | Webbrowsere & FTP Klienter | 1 | 1 juli 2007 08:49 |
| Hvordan at se videoer, der ikke er tilgængelige i dit område? | MikeDirt | Off Topic Discussion | 1 | 2. maj 2007 08:33 |
| Thread Tools | |
| |