mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Webbrowsere & FTP Klienter

Register

Kan ikke se Youtube ....

Reply

Thread Tools
Old 16. sep 2008, 13:10
Ny Medlem Gruppen

Default Kan ikke se Youtube ....

Hej alle ... Første off Jeg håber at have det rette forum.
I cant synes at se youtube vids, det fortæller mig at tænde java (gjort) og opdatere latset flash også gjort nogen hjælp ville være meget værdsat .... Thanx .. Shaun ..
Old 16. sep 2008, 13:37
Redaktør Gruppen

Downloade JavaRa
  • Unzip filen, og åbne JavaRa.exe
  • Klik på Fjern ældre versioner
  • JavaRa vil søge efter og fjerne forældet version af Java og fjerne enhver, der findes.
  • Klik på Supplerende opgaver
  • Anbring en markeringen ud for Fjern Useless JRE Files og klik Start
  • Afslut JavaRa
  • Slet JavaRa filer fra Desktop

----------

Download Flash Player Uninstaller og gemme den på dit skrivebord.

Kør uninstaller programmet og derefter genstarte computeren for at fuldføre afinstallationen.

Hente og installere den nyeste version af Flash Player

Old 16. sep 2008, 14:43
Ny Medlem Gruppen

Hey Evilfantasy ... Jeg har lige prøver, og jeg kom til det punkt, hvor Adobe's Install Flash (Accepter og installer) kun holder looping på mig ...... Thanx ... Shaun ..
Old 16. sep 2008, 20:56
Donor-Gruppen

Godt få det rettet. Jeg ville være gået tabt uden min youtube vids. (Jeg kan ikke gøre noget, bare have en fav liste).

Evildude: Er alt det arbejde, uanset hvilken browser eller sikkerhedsindstillinger brugt? Søger info, forsøger at lære, ikke tilbage skydning. Jeg troede det fungerede forskelligt med forskellige browsere.
Old 16. sep 2008, 21:34
Ny Medlem Gruppen

Hey Bubba .... hvis jeg vidste hvordan man kan ordne det ville jeg ikke være her retard ..: (
Old 17. sep 2008, 08:52
Redaktør Gruppen

Du kan prøve at nulstille browseren. Hvoraf den ene er i brug, er spørgsmålet?

Old 17. sep 2008, 09:51
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Bubba View Post
Godt få det rettet.
Citat:
Oprindeligt Indsendt af Shaun2312 View Post
Hey Bubba .... hvis jeg vidste hvordan man kan ordne det ville jeg ikke være her retard ..: (

Han kan have betydet, at vi 'll get det fast ..

Som i "Bare rolig alt vil være i orden. De CJ Guys er her!"

Old 17. sep 2008, 09:55
Redaktør Gruppen

Effekten af tegnsætning.

Old 17. sep 2008, 10:07
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af evilfantasy View Post
Effekten af tegnsætning.

Thats klog.

Sjoveste ting er en lignende skete for mig den anden dag i skolen, kan jeg ikke huske detaljerne, men vi gjorde noget om sexisme, og endda uden at være klar over det de mænd og kvinder i klassen havde meget forskellige synspunkter.

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Office 07 se problemet Razer Office Suites & Applications 2 26 januar 2009 04:31
Ikke kan se video i WMP version 11 Kona1984hawaii Multimedia & Codecs 19 27 oktober 2008 03:15
Hvordan kan jeg se historien om en bestemt fil jacomoller General Software Chat 2 5. sep 2008 05:48
Ikke kan se ét websted! staceywhit Webbrowsere & FTP Klienter 1 1 juli 2007 08:49
Hvordan at se videoer, der ikke er tilgængelige i dit område? MikeDirt Off Topic Discussion 1 2. maj 2007 08:33
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.