![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle ... First off Jeg håper jeg har rett forum. I cant synes å vise youtube vids, det forteller meg å slå på Java (ferdig) og oppdatere latset flash også gjort noen hjelpe ville være veldig stor pris .... Thanx .. Shaun .. |
|
| |||
| |||
| Laste ned JavaRa
---------- Last ned Flash Player Uninstaller og lagre den på skrivebordet. Kjør avinstallasjonsverktøyet programmet og deretter starte datamaskinen på nytt for å fullføre avinstallasjonen. Laste ned og installere den nyeste versjonen av Flash Player |
|
| |||
| |||
| Hei Evilfantasy ... Jeg prøver det og jeg kom til et punkt der Adobes Installer Flash (Godta og installer) bare holder looping på meg ...... Thanx ... Shaun .. |
|
| |||
| |||
| Godt få det løst. Jeg vil gå tapt uten min youtube vids. (Jeg kan ikke gjøre noe, bare en fav liste). Evildude: Har alt som fungerer uavhengig av nettleser eller sikkerhetssettinger brukes? Søker etter informasjon, prøver å lære, ikke tilbake skyting. Jeg trodde det jobbet annerledes med ulike nettlesere. |
|
| |||
| |||
| Hei Bubba .... hvis jeg visste hvordan å løse det ville jeg ikke være her retard ..: ( ![]() ![]() |
|
| |||
| |||
| Du kan forsøke å tilbakestille webleseren. Som en blir brukt er spørsmålet? |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Han kan ha ment vi vil få det løst .. Som i "Ikke bekymre deg alt skal være ok. The CJ Gutter er her!"
|
| |||
| |||
| Kraft av tegnsetting. |
|
| |||
| |||
Det er smart.Morsomste ting er likt ting som skjedde med meg her om dagen på skolen, jeg husker ikke detaljene, men vi gjorde noe på sexisme, og uten å realisere det menn og kvinner i klassen hadde svært ulike synspunkter.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |