mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Webbläsare & FTP Klienter

Register

Det går inte att visa Youtube ....

Reply

Thread Tools
Old 16:e Sep 2008, 13:10
New Member Group

Default Det går inte att visa Youtube ....

Hej alla ... Först och främst hoppas jag att jag har rätt forum.
I cant tycks visa youtube VIDS, det säger mig att sätta på java (klart) och uppdatera latset blixt också gjort någon hjälp skulle vara mycket uppskattat .... Thanx .. Shaun ..
Old 16:e Sep 2008, 13:37
Moderator-gruppen

Hämta JavaRa
  • Packa upp filen och öppna JavaRa.exe
  • Klicka Ta bort äldre versioner
  • JavaRa kommer att söka efter och ta bort eventuella föråldrade version av Java och ta bort allt som hittas.
  • Klicka Ytterligare uppgifter
  • Placera en kontrollera bredvid Ta bort Useless JRE Filer och klicka
  • Avsluta JavaRa
  • Radera JavaRa filer från skrivbordet

----------

Ladda ner Flash Player Uninstaller och spara den på skrivbordet.

Kör avinstallationsprogrammet och sedan starta om datorn för att slutföra avinstallationen.

Ladda ner och installera den senaste versionen av Flash Player

Old 16:e Sep 2008, 14:43
New Member Group

Hej Evilfantasy ... Jag försöker att jag kom till den punkt där Adobes Installera Flash (Acceptera och installera) bara håller looping på mig ...... Thanx ... Shaun ..
Old 16:e Sep 2008, 20:56
Givargruppen

Nå få det fixat. Jag skulle gå förlorade utan min youtube VIDS. (Jag kan inte göra något, bara en Fav listan).

Evildude: Måste alla som arbetar oberoende av webbläsare eller säkerhetsinställningar används? Söker info och försöker att lära, inte tillbaka skytte. Jag trodde att det fungerade på olika sätt med olika browsers.
Old 16:e Sep 2008, 21:34
New Member Group

Hej Bubba .... om jag visste hur man rättar till det skulle jag inte vara här retard ..: (
Old 17:e Sep 2008, 08:52
Moderator-gruppen

Du kan försöka återställa webbläsaren. Vilket som används är frågan?

Old 17:e Sep 2008, 09:51
Givargruppen

Citat:
Ursprungligen postat av Bubba View Post
Nå få det fixat.
Citat:
Ursprungligen postat av Shaun2312 View Post
Hej Bubba .... om jag visste hur man rättar till det skulle jag inte vara här retard ..: (

Han kan ha inneburit att vi ll få fast ..

Som i "Oroa dig inte allt kommer bli bra. CJ Killar är här!"

Old 17:e Sep 2008, 09:55
Moderator-gruppen

Makten över skiljetecken.

Old 17:e Sep 2008, 10:07
Givargruppen

Citat:
Ursprungligen postat av evilfantasy View Post
Makten över skiljetecken.

Det var smart.

Roligaste är en liknande sak hände mig häromdagen i skolan, jag minns inte detaljerna, men vi gjorde något om sexism, och utan att ens inse att de män och kvinnor i klassen hade mycket olika åsikter.

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Office 07 inför problemet Razer Office Suites & Applications 2 26 januari 2009 04:31
Det går inte att visa video i WMP version 11 Kona1984hawaii Multimedia & Codecs 19 27 oktober 2008 03:15
Hur kan jag se historien om en viss fil jacomoller General Software Chat 2 5:e sep 2008 05:48
Det går inte att visa en webbplats! staceywhit Webbläsare & FTP Klienter 1 1 juli 2007 08:49
Hur kan man visa filmer som inte finns i ditt område? MikeDirt Off Topic Discussion 1 2 maj 2007 08:33
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.