![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| lige købt ny bærbar med vista forsøger at finde ud af, hvordan du ændrer dvs genvejsikonet til webstedet genvejsikonet enhver hjælp ville være værdsat. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad er det præcis, du betydning? Er du ønsker at vide, hvordan du opretter en genvej til et bestemt website til at lægge på dit skrivebord etc?
| |||
| |||
| hvad jeg mener er, hvis du for eksempel gå til Yahoo og vælg oprette en genvej på skrivebordet, når du går til skrivebordet har du blå Internet Explorer-ikonet ikke yahoo genvejsikonet. |
|
| |||
| |||
| Yea, fordi du lægger webstedet til dine favoritter, er dette en menu i toppen af skærmen, og ikke en genvej til at sætte andre steder på din computer. Hvis du vil gøre dette, hvad du skal gøre, er: højre klik, når du ønsker genvejen> Klik ny> genvej> skrive web-adresse> klik næste> type i det navn, du ønsker at give det> finish. Der har du en genvej til websiden. |
|
| |||
| |||
| Nej, jeg mener, hvad han betyder, at han ønsker, at Yahoo-logoet som ikonet for genvejen, ikke den IE logo. Hvis jeg har ret, hvad du skal gøre, er at gemme Yahoo billede eller andet sted på din pc, så skal du højreklikke på genvejen fik til ejendomme derefter ændre ikonet. Så skal du bare vælge den fil, du ønsker.
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| jep Thats hvad ive blevet forsøger at gøre 4D været forsøgt med navicon.ico problem er ikoner nogle gange ændrer sig, når du forsøger at anvende. |
|
| |||
| |||
| sorry favicon.ico |
|
| |||
| |||
| Jeg kan ikke rigtig se, hvad du mener ..?
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Jeg tror, Ive krakket det, først vil jeg tilføje favicon.ico til adresselinjen dvs. http://uk.yahoo.com/favicon.ico Dette bringer op yahoo (rød y)-ikonet, så højreklik på ikonet og vælge (gem billede som). Vælg et billede mappe og gem ikon, Ive fandt det lettere at sætte hver ikon i sin egen mappe (nyt mappe1, nye folder2 etc) denne stopper ikoner ændre, når du forsøger at anvende dem. Næste gå til skrivebordet vælg Yahoo, som har det blå Internet Explorer-logoet og højreklik derefter vælge egenskaber, vælg Skift ikon og browse.Then vælge den mappe, du satte ikonet i og åbne mappen og klik på ikonet derefter gå gennem menuer og anvendelse, bør ændre ikonet på skrivebordet til Yahoo logo. I dont know, hvis der er en hurtigere måde at gøre dette? |
|
| |||
| |||
| Nope, Thats alle jeg mente at gøre. Det bør ikke ændres uden du fortælle det til selv. Prøv at have bare en mappe til alle dine tilpassede dem og holder den Windows dem hvor de er.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Genvej / Genvejstast oversigt Software | Nikronius | General Software Chat | 0 | 2 oktober 2009 14:14 |
| Ever Changing Windows Desktop genvejsikoner | djchapple | Windows-operativsystemer | 4 | 13 September 2009 10:14 |
| At gøre en genvej til en Backup Device på Desktop | TheRoy | Windows-operativsystemer | 5 | 8 juni 2009 12:22 |
| Internet Explorer genvej | beepalm | Windows-operativsystemer | 3 | 6. jan 2009 06:14 |
| Ikon Ikke Sletning | SirStukings | General Software Chat | 4 | 18 oktober 2008 01:51 |
| Thread Tools | |
| |