![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| net nieuwe laptop gekocht met vista proberen om erachter te komen hoe u de dwz snelkoppeling pictogram naar website snelkoppeling pictogram geen hulp zou worden gewaardeerd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat zijn jullie zin? Bent u willen weten hoe u een snelkoppeling naar een specifieke website te zetten op uw bureaublad etc?
| |||
| |||
| Wat ik bedoel is, bijvoorbeeld als je naar yahoo en selecteer een snelkoppeling maken op uw bureaublad als u naar het bureaublad hebt u het blauwe pictogram Internet Explorer niet de yahoo snelkoppeling pictogram. |
|
| |||
| |||
| Ja, want je bent om de site in uw favorieten, is dit een menu aan de bovenkant van het scherm, en niet een snelkoppeling om elders op uw computer. Als u dit wilt doen, wat u hoeft te doen is: klik met de rechtermuisknop wanneer u wilt dat de snelkoppeling> klik nieuw> snelkoppeling> Typ het webadres> klik volgende> typ de naam die u wilt geven> finish. Daar heb je een snelkoppeling naar de webpagina. |
|
| |||
| |||
| Nee, ik denk dat wat hij bedoelt hij wil de Yahoo-logo als het pictogram van de snelkoppeling niet de IE-logo. Als ik goed, wat u hoeft te doen is slaan de Yahoo beeld ergens op uw computer, klik met de rechtermuisknop op de snelkoppeling hebt naar eigenschappen wijzig icoon. Vervolgens selecteert u het bestand dat u wilt.
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| yep thats wat ive geprobeerd te doen 4D, geprobeerd met navicon.ico probleem is iconen sommige tijden veranderen wanneer u probeert toe te passen. |
|
| |||
| |||
| sorry favicon.ico |
|
| |||
| |||
| Ik ben het niet echt zien wat je bedoelt ..?
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Ik denk dat Ive gekraakte het eerst voeg ik favicon.ico aan de adresbalk dwz http://uk.yahoo.com/favicon.ico Dit brengt de yahoo (rood y) icoon, en klik rechts op het pictogram en kies (Afbeelding opslaan als). Selecteer een foto map en slaat u het pictogram, Ive vinden het gemakkelijker om elk pictogram in een eigen map (nieuw map1, nieuwe Folder2 etc) deze stopt de pictogrammen veranderen wanneer u probeert toe te passen. Vervolgens gaat u naar het bureaublad selecteer Yahoo, die het blauwe logo van Internet Explorer en klik met de rechtermuisknop en kies vervolgens eigenschappen, selecteer verandering pictogram en browse.Then selecteer de map die u het pictogram op en open de map en klik op het icoontje vervolgens via de menu's en van toepassing is, moet veranderen pictogram op het bureaublad naar de Yahoo-logo. I dont weet wanneer er een snellere manier om dit te doen? |
|
| |||
| |||
| Nee, dat is alles wat ik moet doen. Het dient niet te wijzigen zonder dat u vertelt het aan al. Probeer met slechts een map voor al uw maatwerk zijn, en houden de Windows degene waar ze zijn.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Shortcut / Sneltoets Listing Software | Nikronius | Algemene programmatuurnoot Chat | 0 | 2 oktober 2009 14:14 |
| Ever Changing Windows Desktop Shortcut Icons | djchapple | Windows besturingssystemen | 4 | 13 september 2009 10:14 |
| Het maken van een snelkoppeling naar een Backup Apparaat Desktop | TheRoy | Windows besturingssystemen | 5 | De 8 juni 2009 12:22 |
| Internet Explorer snelkoppeling | beepalm | Windows besturingssystemen | 3 | De 6 januari 2009 06:14 |
| Niet pictogram verwijderen | SirStukings | Algemene programmatuurnoot Chat | 4 | 18 okt 2008 01:51 |
| Thread Tools | |
| |