mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Nettlesere & FTP Clients

Register

Endre IE snarveisikonet for webområdeavkastning snarveisikonet

Reply

Thread Tools
Old 12 oktober 2008, 05:24
New Member Group

Default Endre IE snarveisikonet for webområdeavkastning snarveisikonet

nettopp kjøpt ny laptop med Vista forsøker å finne ut hvordan du endrer dvs. snarveisikonet for webområdeavkastning snarveisikonet noen hjelpe ville være verdsatt.
Old 12 oktober 2008, 06:32
Donor Group

Hva skal du si? Har du lyst til å vite hvordan du oppretter en snarvei til et bestemt nettsted for å legge på skrivebordet osv.?

Min System: Først OC

Prosessor (er):
Intel E2180@2.85
Hovedkort:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-minne:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (er):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk stasjon (er):
Hitachi DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Cooling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Nettverk / Internett:
ombord / ha 10Meg virgin kabel
Skjerm (er):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 12 oktober 2008, 07:10
New Member Group

hva jeg mener er, hvis for eksempel du går til yahoo og velg opprette en snarvei på skrivebordet ditt når du går til skrivebordet har du den blå Internet Explorer-ikonet ikke yahoo snarveisikonet.
Old 12 oktober 2008, 09:00
Donor Group

Det stemmer, fordi du setter området til dine favoritter, er dette et menyen øverst på skjermen, ikke en snarvei for å sette andre steder på datamaskinen. Hvis du vil gjøre dette, hva du må gjøre er: Høyreklikk når du vil snarveien> klikk nye> snarvei> inn webadressen> Klikk Neste> skriv inn navnet du vil gi den> ferdig. Der har du en snarvei til websiden.
Old 12 oktober 2008, 09:14
Donor Group

Nei, jeg tror det han mener han ønsker Yahoo logoen ikonet for snarveien, og ikke IE logo.

Hvis jeg har rett, hva du må gjøre er å lagre Yahoo bilde sted på PCen, og deretter høyreklikker du snarveien fikk egenskaper deretter endre ikon.

Deretter velger du filen du ønsker.

Min System: FordyPC

Prosessor (er):
Quad Q6600 Kentsfield 2,66 @ 3.45GHz
Hovedkort:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM-minne:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Graphics Card (s):
PNY NVIDIA GeForce 9400 GT 512MB
Lydkort:
Harddisk (er):
Seagate HDBarracuda 1x 1TB 1x 250GB
Optisk stasjon (er):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Case / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Skjerm (er):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 12 oktober 2008, 10:24
New Member Group

Jepp dvs hva Ive blitt prøver å gjøre 4D, blitt prøver med navicon.ico problemet ikoner noen ganger når du prøver å søke.
Old 12 oktober 2008, 10:28
New Member Group

Beklager favicon.ico
Old 12 oktober 2008, 10:35
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by bristolspark View Post
Problemet er ikoner noen ganger når du prøver å søke.
Jeg forstår ikke helt hva du mener ..?
Old 12 oktober 2008, 11:53
New Member Group

Jeg tror Ive sprakk det første jeg legge favicon.ico til adresselinjen dvs. http://uk.yahoo.com/favicon.ico Dette bringer opp yahoo (red y) ikonet, og høyreklikk på ikonet og velg (lagre bildet som). Velg en bildemappe og lagre ikonet, Ive fant det lettere å sette hvert ikon i sin egen mappe (ny folder1, nye folder2 osv.) Dette stopper ikonene endring når du forsøker å bruke dem. Neste gå til skrivebordet velger Yahoo, som har den blå Internet Explorer-logoen og høyreklikk deretter velg egenskaper, velg Endre og browse.Then velge mappen du plassere ikonet og åpne mappen og klikk på ikonet og deretter gå gjennom menyer og gjelde, bør endre ikonet på skrivebordet til yahoo logo. Jeg dont vite hvis det er en raskere måte å gjøre dette?
Old 12 oktober 2008, 12:17
Donor Group

Nope, dvs alt jeg skal gjøre.

Det skal ikke endres uten at du forteller det til tross. Prøv å ha bare én mappe for alle de egendefinerte dem, og holde den Windows de hvor de er.

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Snarvei / Hurtigtast Oppføring Software Nikronius General Software Chat 0 2 oktober 2009 14:14
Ever Changing Windows Desktop snarvei ikoner djchapple Windows-operativsystemer 4 13 september 2009 10:14
Lage en snarvei til en Backup Device on Desktop TheRoy Windows-operativsystemer 5 8 juni 2009 12:22
Internet Explorer snarvei beepalm Windows-operativsystemer 3 6 januar 2009 06:14
Ikon Ikke Slette SirStukings General Software Chat 4 18 oktober 2008 01:51
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.