![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| nettopp kjøpt ny laptop med Vista forsøker å finne ut hvordan du endrer dvs. snarveisikonet for webområdeavkastning snarveisikonet noen hjelpe ville være verdsatt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva skal du si? Har du lyst til å vite hvordan du oppretter en snarvei til et bestemt nettsted for å legge på skrivebordet osv.?
| |||
| |||
| hva jeg mener er, hvis for eksempel du går til yahoo og velg opprette en snarvei på skrivebordet ditt når du går til skrivebordet har du den blå Internet Explorer-ikonet ikke yahoo snarveisikonet. |
|
| |||
| |||
| Det stemmer, fordi du setter området til dine favoritter, er dette et menyen øverst på skjermen, ikke en snarvei for å sette andre steder på datamaskinen. Hvis du vil gjøre dette, hva du må gjøre er: Høyreklikk når du vil snarveien> klikk nye> snarvei> inn webadressen> Klikk Neste> skriv inn navnet du vil gi den> ferdig. Der har du en snarvei til websiden. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nei, jeg tror det han mener han ønsker Yahoo logoen ikonet for snarveien, og ikke IE logo. Hvis jeg har rett, hva du må gjøre er å lagre Yahoo bilde sted på PCen, og deretter høyreklikker du snarveien fikk egenskaper deretter endre ikon. Deretter velger du filen du ønsker.
|
| |||
| |||
| Jepp dvs hva Ive blitt prøver å gjøre 4D, blitt prøver med navicon.ico problemet ikoner noen ganger når du prøver å søke. |
|
| |||
| |||
| Beklager favicon.ico |
|
| |||
| |||
| Jeg forstår ikke helt hva du mener ..?
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Jeg tror Ive sprakk det første jeg legge favicon.ico til adresselinjen dvs. http://uk.yahoo.com/favicon.ico Dette bringer opp yahoo (red y) ikonet, og høyreklikk på ikonet og velg (lagre bildet som). Velg en bildemappe og lagre ikonet, Ive fant det lettere å sette hvert ikon i sin egen mappe (ny folder1, nye folder2 osv.) Dette stopper ikonene endring når du forsøker å bruke dem. Neste gå til skrivebordet velger Yahoo, som har den blå Internet Explorer-logoen og høyreklikk deretter velg egenskaper, velg Endre og browse.Then velge mappen du plassere ikonet og åpne mappen og klikk på ikonet og deretter gå gjennom menyer og gjelde, bør endre ikonet på skrivebordet til yahoo logo. Jeg dont vite hvis det er en raskere måte å gjøre dette? |
|
| |||
| |||
| Nope, dvs alt jeg skal gjøre. Det skal ikke endres uten at du forteller det til tross. Prøv å ha bare én mappe for alle de egendefinerte dem, og holde den Windows de hvor de er.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Snarvei / Hurtigtast Oppføring Software | Nikronius | General Software Chat | 0 | 2 oktober 2009 14:14 |
| Ever Changing Windows Desktop snarvei ikoner | djchapple | Windows-operativsystemer | 4 | 13 september 2009 10:14 |
| Lage en snarvei til en Backup Device on Desktop | TheRoy | Windows-operativsystemer | 5 | 8 juni 2009 12:22 |
| Internet Explorer snarvei | beepalm | Windows-operativsystemer | 3 | 6 januar 2009 06:14 |
| Ikon Ikke Slette | SirStukings | General Software Chat | 4 | 18 oktober 2008 01:51 |
| Thread Tools | |
| |