![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg vil gerne ændre min internetudbyder fra Orange til Sky, der tilbyder en bedre handel. Forinden har jeg to spørgsmål, som måske virker en smule grundlæggende. 1. Jeg har et websted med Orange. Vil jeg stadig kunne beholde den, hvis jeg vil ændre internetudbyder? 2. Vil jeg stadig kunne få adgang til e-mails sendt til min gamle Freeserve (nu Orange) adresse via internettet? Råd ville være meget værdsat. Tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Nurtonc
Velkommen til TCF Med hensyn til spørgsmål 1, tvivler jeg på det som hjemmesiden vil være en del af dit abonnement, skal du opgive det så ikke stedet, jeg kan være forkert. Spørgsmål 2: Du vil som jeg har en gammel Freeserve konto stadig med dem, når det var Freeserve. Der er nogle ting ellers selv, at du måske ønske at overveje, og det er spørgsmålet om MAC-koden. Mere om, at der fra Sky her. Mac Koder Mit system: #
|
|
| |||
| |||
| Som wlofey sagde i den sidste post, de skal lade dig holde din e-mail, men ikke dit websted. Jeg har stadig mit AOL-e-mail-adresse, selv om jeg holdt op med at være med AOL 5 år siden. |