vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Web-selaimet ja FTP Clients

Register

Muuttaminen ISP

Reply

Thread Tools
Old 2. toukokuuta 2007, 00:20
Uusi Jäsen

Default Muuttaminen ISP

Haluaisin muuttaa minun ISP Orangen Sky, jotka tarjoavat paremman sopimuksen. Ennen kuin teet niin minulla on kaksi kysymystä, jotka saattavat vaikuttaa hieman basic.

1. Minulla on Web-sivusto kanssa Orange. Haluaisin vielä voi pitää sitä, jos voin vaihtaa ISP?

2. Haluaisin edelleen olla mahdollisuus saada sähköpostiviestejä lähetetään my old Freeserve (nyt Orange) osoite Internetissä?

Neuvot olisivat suuressa arvossa.

Kiitos
Old 2. toukokuuta 2007, 00:31
Banned ryhmän

Default Muuttaminen ISP

Hi Nurtonc

Tervetuloa TCF

Ottaa huomioon Kysymys 1 epäilen sen verkkosivuilla on osa tilauksesi, sinun pitäisi luopua sen jälkeen ei ole sivustoa, voin olla väärässä.

Kysymys 2: Sinun itse olen vanha Freeserve huomioon vielä niiden kanssa, kun se oli Freeserve.

On olemassa jonkin verran asia muuten kuitenkin, että saatat haluta harkita ja että on kysymys MAC-koodi.
Lisää, että Sky tässä.
Mac Koodit

My System: #

Processor (s):
Intel P4
Emolevy:
ECS 915pla2
RAM-muisti:
1GB
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Äänikortti:
timantti Xtreme 7.1
Kiintolevy (t):
160 Gt
Optinen asema (t):
DVD-ROM combo-asema DVD + /-rw
Asia / PSU:
antech/x-power585
Jäähdytys:
ilmassa
Network / Internet:
langaton
Monitor (t):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 2. toukokuuta 2007, 02:35
Rahoittajien ryhmän

Default Muuttaminen ISP

Kuten wlofey sanoi viime postitse, ne pitäisi antaa pidät sähköpostiosoitteesi, mutta ei sivustossasi.

Olen edelleen AOL sähköpostiosoite vaikka i enää AOL: n kanssa 5 vuotta sitten.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Muuttaminen emolevy freshdawn CPUs, Emolevyt & RAM 1 1. Feb 2008 13:08
Tarvitsen ohjeita ennen kuin muutat CPU DownSyndromeBoi CPUs, Emolevyt & RAM 1 2. Jan 2008 18:01
Miksi tietokone pitää muuttuu? RawRyder Off Topic Discussion 9 16. marraskuu 2007 07:12
Muuttaminen asetuksia CPU fan * PLEASE HELP * Rekt CPUs, Emolevyt & RAM 6 30 Sep 2007 13:15
Muuttaminen IP-osoite ..... MikeDirt Virusten, vakoiluohjelmien & Security 10 24th Apr 2007 12:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.