![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Haluaisin muuttaa minun ISP Orangen Sky, jotka tarjoavat paremman sopimuksen. Ennen kuin teet niin minulla on kaksi kysymystä, jotka saattavat vaikuttaa hieman basic. 1. Minulla on Web-sivusto kanssa Orange. Haluaisin vielä voi pitää sitä, jos voin vaihtaa ISP? 2. Haluaisin edelleen olla mahdollisuus saada sähköpostiviestejä lähetetään my old Freeserve (nyt Orange) osoite Internetissä? Neuvot olisivat suuressa arvossa. Kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Nurtonc
Tervetuloa TCF Ottaa huomioon Kysymys 1 epäilen sen verkkosivuilla on osa tilauksesi, sinun pitäisi luopua sen jälkeen ei ole sivustoa, voin olla väärässä. Kysymys 2: Sinun itse olen vanha Freeserve huomioon vielä niiden kanssa, kun se oli Freeserve. On olemassa jonkin verran asia muuten kuitenkin, että saatat haluta harkita ja että on kysymys MAC-koodi. Lisää, että Sky tässä. Mac Koodit My System: #
|
|
| |||
| |||
| Kuten wlofey sanoi viime postitse, ne pitäisi antaa pidät sähköpostiosoitteesi, mutta ei sivustossasi. Olen edelleen AOL sähköpostiosoite vaikka i enää AOL: n kanssa 5 vuotta sitten. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Muuttaminen emolevy | freshdawn | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 1. Feb 2008 13:08 |
| Tarvitsen ohjeita ennen kuin muutat CPU | DownSyndromeBoi | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 2. Jan 2008 18:01 |
| Miksi tietokone pitää muuttuu? | RawRyder | Off Topic Discussion | 9 | 16. marraskuu 2007 07:12 |
| Muuttaminen asetuksia CPU fan * PLEASE HELP * | Rekt | CPUs, Emolevyt & RAM | 6 | 30 Sep 2007 13:15 |
| Muuttaminen IP-osoite ..... | MikeDirt | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 10 | 24th Apr 2007 12:57 |
| Thread Tools | |
| |