mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Nettlesere & FTP Clients

Register

Endring ISP

Reply

Thread Tools
Old 2 mai 2007, 00:20
New Member Group

Default Endring ISP

Jeg vil endre min ISP fra Orange til Sky som tilbyr en bedre avtale. Før du gjør dette har jeg to spørsmål som kan virke litt basic.

1. Jeg har et nettsted med Orange. Vil jeg fortsatt kunne beholde den hvis jeg bytter ISP?

2. Vil jeg fortsatt kunne ha tilgang til e-post sendt til min gamle Freeserve (nå Orange) postadresse via Internett?

Råd vil være mye verdsatt.

Takk
Old 2 mai 2007, 00:31
Banned Group

Default Endring ISP

Hi Nurtonc

Velkommen til TCF

Med hensyn til spørsmål 1, tviler jeg på det som nettstedet vil være en del av ditt abonnement, bør du slippe det da ingen side, jeg kan være galt.

Spørsmål 2: Du vil faktisk så har jeg en gammel Freeserve kontoen fortsatt med dem da det ble Freeserve.

Det er noen ting ellers om at du kanskje ønsker å vurdere og det er spørsmålet om MAC kode.
Mer om dette fra Sky her.
Mac Codes

Min System: #

Prosessor (er):
Intel P4
Hovedkort:
ecs 915pla2
RAM-minne:
1GB
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Lydkort:
diamond Xtreme 7.1
Harddisk (er):
160GB
Optisk stasjon (er):
DVD-ROM Combo drive DVD + /-RW
Case / PSU:
antech/x-power585
Cooling:
air
Nettverk / Internett:
trådløst
Skjerm (er):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 2 mai 2007, 02:35
Donor Group

Default Endring ISP

Som wlofey sa i siste innlegg, bør de fortelle deg at din e-post, men ikke ditt nettsted.

Jeg har fremdeles min AOL epostadresse selv om jeg sluttet å være med AOL 5 år siden.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Endring hovedkort freshdawn CPUer, Hovedkort & RAM 1 1 februar 2008 13:08
Jeg trenger instruksjoner før endre CPU DownSyndromeBoi CPUer, Hovedkort & RAM 1 2 januar 2008 18:01
Hvorfor datamaskinen holde endring? RawRyder Av Emne Diskusjon 9 16 nov 2007 07:12
Endre innstillinger for CPU vifte * Hjelp * Rekt CPUer, Hovedkort & RAM 6 30nde sep 2007 13:15
Endre IP-adressen ..... MikeDirt Virus, spionprogrammer og sikkerhet 10 24 april 2007 12:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.