![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg vil endre min ISP fra Orange til Sky som tilbyr en bedre avtale. Før du gjør dette har jeg to spørsmål som kan virke litt basic. 1. Jeg har et nettsted med Orange. Vil jeg fortsatt kunne beholde den hvis jeg bytter ISP? 2. Vil jeg fortsatt kunne ha tilgang til e-post sendt til min gamle Freeserve (nå Orange) postadresse via Internett? Råd vil være mye verdsatt. Takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Nurtonc
Velkommen til TCF Med hensyn til spørsmål 1, tviler jeg på det som nettstedet vil være en del av ditt abonnement, bør du slippe det da ingen side, jeg kan være galt. Spørsmål 2: Du vil faktisk så har jeg en gammel Freeserve kontoen fortsatt med dem da det ble Freeserve. Det er noen ting ellers om at du kanskje ønsker å vurdere og det er spørsmålet om MAC kode. Mer om dette fra Sky her. Mac Codes Min System: #
|
|
| |||
| |||
| Som wlofey sa i siste innlegg, bør de fortelle deg at din e-post, men ikke ditt nettsted. Jeg har fremdeles min AOL epostadresse selv om jeg sluttet å være med AOL 5 år siden. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Endring hovedkort | freshdawn | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 1 februar 2008 13:08 |
| Jeg trenger instruksjoner før endre CPU | DownSyndromeBoi | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 2 januar 2008 18:01 |
| Hvorfor datamaskinen holde endring? | RawRyder | Av Emne Diskusjon | 9 | 16 nov 2007 07:12 |
| Endre innstillinger for CPU vifte * Hjelp * | Rekt | CPUer, Hovedkort & RAM | 6 | 30nde sep 2007 13:15 |
| Endre IP-adressen ..... | MikeDirt | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 10 | 24 april 2007 12:57 |
| Thread Tools | |
| |