mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Webbläsare & FTP Klienter

Register

Byta ISP

Reply

Thread Tools
Old 2 maj 2007, 00:20
New Member Group

Jag vill ändra min ISP från orange till Sky som erbjuder ett bättre avtal. Innan så har jag två frågor som kan tyckas lite grundläggande.

1. Jag har en webbplats med Orange. Skulle jag fortfarande att kunna behålla det om jag ändrar ISP?

2. Skulle jag fortfarande att kunna läsa e-postmeddelanden som skickats till min gamla Freeserve (numera Orange) adressen via Internet?

Råd vore mycket uppskattat.

Tack
Old 2 maj 2007, 00:31
Banned Group

Hej Nurtonc

Välkommen till TCF

När det gäller fråga 1, jag tvivlar på det som webbplatsen kommer att ingå i abonnemanget, bör du avstå från det då ingen plats, jag kan ha fel.

Fråga 2: Du kommer verkligen att jag har en gammal Freeserve står fortfarande med dem när det var Freeserves.

Det finns en viss sak annanstans trots att du kanske vill överväga och det är frågan om MAC-koden.
Mer om att från Sky här.
Mac Koder

Mitt System: #

Processor (s):
Intel P4
Moderkort:
ECS 915pla2
RAM Minne:
1GB
Grafikkort (s):
ATI Radeon x1050
Ljudkort:
diamant Xtreme 7.1
Hårddisk (s):
160GB
Optisk enhet (er):
DVD-ROM Combo-enhet DVD + /-RW
Mål / PSU:
antech/x-power585
Kylning:
luft
Nätverk / Internet:
trådlös
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 2 maj 2007, 02:35
Givargruppen

Som wlofey sa i förra inlägget, de borde låta dig behålla din e-post, men inte din webbplats.

Jag har fortfarande mina AOL e-postadress även om jag slutat att vara med AOL 5 år sedan.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.