![]() |
|
| |||
| |||
| Jag vill ändra min ISP från orange till Sky som erbjuder ett bättre avtal. Innan så har jag två frågor som kan tyckas lite grundläggande. 1. Jag har en webbplats med Orange. Skulle jag fortfarande att kunna behålla det om jag ändrar ISP? 2. Skulle jag fortfarande att kunna läsa e-postmeddelanden som skickats till min gamla Freeserve (numera Orange) adressen via Internet? Råd vore mycket uppskattat. Tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej Nurtonc
Välkommen till TCF När det gäller fråga 1, jag tvivlar på det som webbplatsen kommer att ingå i abonnemanget, bör du avstå från det då ingen plats, jag kan ha fel. Fråga 2: Du kommer verkligen att jag har en gammal Freeserve står fortfarande med dem när det var Freeserves. Det finns en viss sak annanstans trots att du kanske vill överväga och det är frågan om MAC-koden. Mer om att från Sky här. Mac Koder Mitt System: #
|
|
| |||
| |||
| Som wlofey sa i förra inlägget, de borde låta dig behålla din e-post, men inte din webbplats. Jag har fortfarande mina AOL e-postadress även om jag slutat att vara med AOL 5 år sedan. |