![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Voiko kukaan auta, minun tietokone ei enää muistaa minun Hotmail log-in ja salasanan, se on aina ollut, joten kai jotain on tapahtunut aikana päivitys, napsautan "Muista salasanani tässä tietokoneessa", mutta se tapa on se, Voinko tehdä mitään tästä? Olen käytät Vistaa, toinen tietokone on käynnissä XP ja ei ole tätä ongelmaa |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tämä on selaimella tai chat?
| |||
| |||
| Se kun pääsy hotmail kautta Windows Live Messenger |
|
| |||
| |||
| Mikä selain avautuu, kun valitset sähköpostin kuvake? |
|
| |||
| |||
| Windows Live Hotmail |
|
| |||
| |||
| Et ole tolkkua, voit käyttää hotmail kautta selain kuten Internet Explorer, Firefox, Chrome jne. Mikä? |
|
| |||
| |||
| Sorry, I Käytä Firefoxia |
|
| |||
| |||
| Työkalut> Asetukset> Suojaus> show salasanoja Poista kaikki esimerkkejä hotmail sieltä. Seuraavan kerran kirjautua sisään ja se pyytää sinua tallentamaan tehdä niin, ja se tulisi muistaa sen. |
|
| |||
| |||
| Kiitos avusta, mutta olen yrittänyt, että niin ei ole Hotmail salasanoja siellä enää, voitteko kuvitella mitään muuta voisin yrittää please? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| 1TB HD ei enää hyväksytä Oma tietokone, Fine toisten | laurieirvine | Drives & Removable Media | 18 | 22 marraskuu 2009 06:12 |
| Suojattu salasanalla - Unohtunut Windows XP Salasana | tom | General Software Chat | 2 | 15th Aug 2009 10:58 |
| Puhujat eivät enää Working | perry553 | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 1 | 12th Jun 2009 13:29 |
| My Audio ei enää toimi! | mitchcm34 | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 5 | 27th Apr 2009 01:40 |
| Mp3 Ei enää tunnisteta | evilfantasy | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 17 | 18. toukokuuta 2008 02:10 |
| Thread Tools | |
| |