![]() |
|
| |||
| |||
| Hej jeg har været nægtet adgang til australske netbanker. Alle andre steder på nettet arbejde. Jeg har ændret internet indstilling inden opdagelsesrejsende og også i Mozilla. Jeg bruger ikke en firewall. Er der nogen, der ved, hvordan man kan løse problemet. Enhver hjælp ville være meget værdsat. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvilken besked får du, når du bliver nægtet adgang? Er du en enhver form for erhverv domæne? Nogle gange vil de blokere for bestemte websteder. Også, har du nogen form for netto barnepige-software installeret på din computer? Dette kan blokere for adgang.
|
| |||
| |||
| Hej Tak for svaret Jeg får en opkoblingstid ud besked. Dens min egen computer og andre computere på samme netværk kan få adgang til websteder. Jeg har ingen barnepige software. |
|
| |||
| |||
| Se om du kan komme til det websted, der anvender dette. http://youhide.com/ |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Cant Log på Halifax Banklovgivning Website | robina80 | Webbrowsere & FTP Klienter | 3 | 11th May 2009 10:34 |
| Adgang nægtet! | prawleprovi | General Software Chat | 3 | 30 oktober 2008 04:50 |
| Adgang nægtet | rbscooby | Windows-operativsystemer | 7 | 9. maj 2008 16:40 |
| Access denied | hewybo | Windows-operativsystemer | 6 | 16 januar 2008 02:40 |
| Adgang nægtet | hannyp | Virus, Spyware & Sikkerhed | 14 | 27 november 2007 12:37 |
| Thread Tools | |
| |