![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jag har nekats tillträde till australisk bank webbplatser. Alla andra sajter på nätet fungerar. Jag har ändrat inställning i Internet Explorer och i Mozilla. Jag är inte med hjälp av en brandvägg. Finns det någon som vet hur man rättar till problemet. Någon hjälp skulle vara mycket uppskattat. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vilka signaler får du när du får vägras tillträde? Är du en någon form av företagens domän? Ibland kommer de att blockera vissa webbplatser. Dessutom, har du någon form av netto förmyndarsamhälle programvara installerad på din dator? Detta kan blockera åtkomst.
|
| |||
| |||
| Hej Tack för svaret Jag får en anslutning Temne ut meddelandet. Dess min egen dator och andra datorer på samma nätverk kan få tillgång till webbplatser. Jag har inga förmyndarsamhälle programvara. |
|
| |||
| |||
| Se om du kan komma till platsen med hjälp av detta. http://youhide.com/ |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Cant Logga in på Halifax Bank Webbsida | robina80 | Webbläsare & FTP Klienter | 3 | 11 juni 2009 10:34 |
| Åtkomst nekad! | prawleprovi | General Software Chat | 3 | 30 oktober 2008 04:50 |
| Access Denied | rbscooby | Windows-operativsystem | 7 | 9 maj 2008 16:40 |
| Åtkomst nekad | hewybo | Windows-operativsystem | 6 | 16 januari 2008 02:40 |
| Access Denied | hannyp | Virus, spionprogram och säkerhet | 14 | 27 november 2007 12:37 |
| Thread Tools | |
| |