![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Story HER
Jeg har været bruger Netscape for 1 år, men at få pop op besked, Netscape er færdig og foreslår, at du til at opgradere Firefox eller Flok. Jeg bruger Firefox med Netscape tema om det, men Flock ser egnet til mig, fordi jeg bruge YouTube mange gang og Facebook ... Hmmm jeg kan give et spin Mit system: Asus A7J Laptop
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det blev afbrudt et stykke tid tilbage. Jeg tror der er en anden post om det. Men ja, de anbefaler Firefox med Netscape addon. Samlet set er det en meget bedre browser.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Suppleant webbrowsere | evilfantasy | Webbrowsere & FTP Klienter | 11 | 24 marts 2009 04:22 |
| Please help hvordan du udskriver skærmen helhed Opera eller Netscape vindue i XP. | Mohi212 | Multimedia & Codecs | 4 | 27th Dec 2008 15:21 |
| Browsere | masterhaseeb | Webbrowsere & FTP Klienter | 1 | 14 november 2008 00:01 |
| Browsere! | KanoakaVirus | Webbrowsere & FTP Klienter | 5 | 30. maj 2008 07:03 |
| Hjemmesider i forskellige browsere. | Computer Spec | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 14 marts 2007 09:58 |
| Thread Tools | |
| |