![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har fået nogle stress med funwall. På denne computer, ingen videoer eller noget nogen sender mig vil indlæse op. Det viser blot den profil billede af den person, derefter "xxx tilføjet denne video" nex til det, og det er det. It's bøde på hver anden computer, når jeg logger ind på min konto i huset.
Jeg tror, at det anvendes til at arbejde bøde her. Har kontrolleret mine sikkerhedsindstillinger og kan ikke finde noget indlysende. Stadig kan få adgang til og se videoer på YouTube bøde. Skål Tom Mit system: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| klare alle dine midlertidige filer osv. køre ccleaner fra download sektionen til at tørre internetbrowsere ren og give den en anden hvirvel
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Og hvis det ikke virker gå til malware afsnit, kan du læse de Huskesedler og gør som de siger. Post en log, der skal revideres. Jeg formoder, det er noget at gøre med malware BTW.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Facebook Chat Sikkerhed | jenni | E-mail, VoIP og IM Discussion | 2 | 15 September 2009 14:16 |
| Orthos Stresstest | 4D (Fordy (Ford) Ollie | CPU, bundkort og RAM | 9 | 5 oktober 2008 08:09 |
| alex | Off Topic Discussion | 11 | 29 januar 2008 15:04 | |
| De Stress Thread | Blackmirror | Off Topic Discussion | 30 | 20th Dec 2007 11:01 |
| Lige da jeg troede Facebook var sikkert .. | NemoX | Webbrowsere & FTP Klienter | 18 | 11. sep 2007 04:41 |
| Thread Tools | |
| |