![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb wat stress met funwall. Op deze computer, geen video's of wat iemand stuurt mij zal maximaal. Het toont het profiel foto van de persoon dan "xxx toegevoegd deze video" NEX aan en dat is het. Het is fijn op elke andere computer wanneer ik inlog op mijn account in het huis.
Ik denk dat het vroeger goed te werken op hier. Heb mijn beveiligingsinstellingen en het niet kunnen vinden alles vanzelfsprekend. Kan nog steeds toegang en bekijk video's op youtube geldboete. Sante Tom Mijn Systeem: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| duidelijk uit al je tijdelijke bestanden etc run ccleaner van de download sectie te vegen het internet browsers schoon en geef het een ander werveling
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En als dat niet werkt ga naar de sectie malware, lees de Plaknotities en doen wat ze zeggen. Post een logboek te worden herzien. Ik vermoed dat dit iets te maken met malware BTW.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Facebook Chat Security | Jenni | E-mail, VoIP & IM Overleg | 2 | 15 september 2009 14:16 |
| Orthos Stress testen | 4D (Fordy (Ford) Ollie | CPUs, Moederborden & RAM | 9 | 5 okt 2008 08:09 |
| linasita | Off Topic Discussie | 11 | 29 Jan 2008 15:04 | |
| De Stress Draad | Blackmirror | Off Topic Discussie | 30 | 20 dec 2007 11:01 |
| Net toen ik dacht dat Facebook veilig was .. | NemoX | Web Browsers & FTP Clients | 18 | 11 sep 2007 04:41 |
| Thread Tools | |
| |