![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har noe stress med funwall. På denne maskinen, ingen videoer eller noe noen sender meg vil laste opp. Det bare viser profil bilde av personen deretter "xxx lagt til denne videoen" nex til det og det er det. Det er fine på hver annen datamaskin når jeg logger meg på kontoen min i huset.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| fjerne alle midlertidige filer osv. kjøre ccleaner fra download-delen til å tørke av Internettbrukere rengjøre og gi det en annen snurring
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Og hvis det ikke fungerer, gå til malware delen lese Huskelapper og gjør som de sier. Legg inn en logg for å bli vurdert. Jeg mistenker at dette er noe å gjøre med malware BTW.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Facebook Chat Sikkerhet | jenni | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 2 | 15 september 2009 14:16 |
| Orthos Stress testing | 4D (Fordy (Ford) Ollie | CPUer, Hovedkort & RAM | 9 | 5 okt 2008 08:09 |
| alex | Av Emne Diskusjon | 11 | 29 januar 2008 15:04 | |
| The Stress Thread | Blackmirror | Av Emne Diskusjon | 30 | 20 desember 2007 11:01 |
| Akkurat når jeg trodde Facebook var trygg .. | NemoX | Nettlesere & FTP Clients | 18 | 11. sep 2007 04:41 |
| Thread Tools | |
| |