![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har viss stress med funwall. Den här datorn, ingen video eller något någon skickar mig att ladda upp. Det bara visar profilen bild av personen sedan "xxx läggas videofodralet" NEX till det och det är det. Det är fint på alla andra datorn när jag loggar in på mitt konto i huset.
Jag tror att det används för att fungera bra här. Har kontrollerat mina säkerhetsinställningar och kan inte hitta något uppenbart. Kan fortfarande komma åt och titta på videoklipp på youtube böter. Skål Tom Mitt System: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| klara ut alla dina temporära filer etc köra ccleaner från nedladdningen avsnitt för att torka av webbläsare rena och ge den en annan virvel
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Och om det inte fungerar gå till malware avsnitt, läs stickies och göra som de säger. Post log ses över. Jag misstänker att detta är något att göra med sabotageprogram BTW.
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Facebook Chat Security | Jenni | E-post, VoIP & IM Diskussion | 2 | 15 September 2009 14:16 |
| Orthos Stresstester | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Processorer, moderkort & RAM | 9 | 5 oktober 2008 08:09 |
| alex | Off Topic Discussion | 11 | 29 januari 2008 15:04 | |
| De Stress Thread | Blackmirror | Off Topic Discussion | 30 | 20 december 2007 11:01 |
| Just när jag trodde att Facebook var säker .. | NemoX | Webbläsare & FTP Klienter | 18 | 11 sep 2007 04:41 |
| Thread Tools | |
| |