Hvis du bruger Firefox kan du have det hurtigere ræv add-on installeret
Jeg havde det aktiveret og bemærket, at halvdelen af de billeder på websider, vil ikke indlæse så jeg gik til omkring
: config og nulstille alt til standard minus huden og det var fint, indtil jeg aktiveret hurtigere ræven igen, problemerne returneres.
så hvis du har hurtigere ræv og bemærket disse problemer un-installere det, skal du gå til browserens adresselinje og skriv "om
: config "og rul ned for at ændre alle brugerens sæt variabler til default (reset), men forlader dem at gøre med farver og skind. hvis du har brug for en mere detaljeret forklaring spørge
hvis du har fasterfox installeret og bemærket, at ingen af de ovennævnte problemer holde installeret
Processor (s): Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz | Bundkort: asus p5q deluxe | RAM Hukommelse: 4 gig ocz 1066mhz SLI | Grafikkort (r): nvidia evga 8800 ultra ko |
Lydkort: ombord | Harddisk (e): 750 gig Seagate, 32meg cache | Optisk drev (r): 3 asus dvd forfattere, LightScribe | Sag / PSU: Lian-li armoursuite PC-P60 |
Køling: tuniq tårn | Network / Internet: dual Gigabit LAN-porte | Monitor (s): 24 "dell 2408wfp | Operating System (s): winfail vista 64 | ubuntu / arch linux |